Tekniikkakeskustelut > Projektit
Clouliner projekti
12345:
Samoilla väroillä oleva glou seisoo pihassa.
12345:
Entisöin sen ja museokilpiin saan tammikuun 1pvä.
12345:
Omassani korin tiiveyksiä olen tarkistanut tuottamalla ylipainetta asuintilaan ja suihkupullolla ruiskuttamalla esim Fairyvettä näkee kuplista mistä kori vuotaa.Katolla kulmapalan ja kattolevyn liitossauma vuotaa melko varmasti vanhassa cloussa.Tehtaalla on se tehty alumiinivahvisteise lla butyyliteipillä joka on kyllä aika korppua näinä päivinä.eikä kyllä heti huomaa päältäpäin
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: 12345 - 24.12.2019 kello on 14:38 ---Omassani korin tiiveyksiä olen tarkistanut tuottamalla ylipainetta asuintilaan ja suihkupullolla ruiskuttamalla esim Fairyvettä näkee kuplista mistä kori vuotaa.Katolla kulmapalan ja kattolevyn liitossauma vuotaa melko varmasti vanhassa cloussa.Tehtaalla on se tehty alumiinivahvisteise lla butyyliteipillä joka on kyllä aika korppua näinä päivinä.eikä kyllä heti huomaa päältäpäin
--- Lainaus päättyy ---
Miten tuon asuintilan olet saanut tiiviiksi?
Siellähän on tuulettavat kattoluukut ym muut tuuletus reiät.
Kumisimo:
--- Lainaus käyttäjältä: 12345 - 24.12.2019 kello on 14:38 ---Omassani korin tiiveyksiä olen tarkistanut tuottamalla ylipainetta asuintilaan ja suihkupullolla ruiskuttamalla esim Fairyvettä näkee kuplista mistä kori vuotaa.Katolla kulmapalan ja kattolevyn liitossauma vuotaa melko varmasti vanhassa cloussa.Tehtaalla on se tehty alumiinivahvisteise lla butyyliteipillä joka on kyllä aika korppua näinä päivinä.eikä kyllä heti huomaa päältäpäin
--- Lainaus päättyy ---
No ihan varmasti vuotaa ainakin tollasen painekokeen jälkeen.
Kannattaa varmuudeksi ainakin 5bar laittaa painetta, vai mitä??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta