Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Peräylityksestä
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.07.2017 kello on 16:05 ---Sen uskon. ::)
Minulle riittää kaksi, tai 1,2 ruutua. Mieluiten ajan paikkaan, jossa saan perän nurmikon puolelle tai muuten pois muiden tieltä.
--- Lainaus päättyy ---
Lähtö on mukavampaa kun ei tarvitse väistellä kyljessä kiinni olevia autoja. Toki myös parkkiin voi peruuttaa. Riippuu parkkipaikasta. Tärkeintä on varmistaa poispääsy. Ettei tarvitse odottaa prkkipaikan tyhjentymistä että pääsee pois.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.07.2017 kello on 16:05 ---Sen uskon. ::)
Minulle riittää kaksi, tai 1,2 ruutua. Mieluiten ajan paikkaan, jossa saan perän nurmikon puolelle tai muuten pois muiden tieltä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo peräylitys on huomioitava vaikka ajaa perän nurmikolle. Vaikka miten ajat auton parkkipaikan laitaan ja tyhjää on edessä ja molemmilla sivuilla niin eikö joku tuuppaa molemmin puolin viereen ja sitten vielä ajoväylän toiselle puolelle eteen. Siitä ei sitten aina taivu se oma pois.
Yleensä löytää 2 peräkkäistä paikkaa jostain parkkipaikan laidasta ja siitä yleensä mahtuu myös poistumaan.
Alan:
Toki pitää huomioida muiden pysäköinti - koskaan en ole jumiin mihinkään jäänyt. Yleensä menen sinne, missä muita ei ole, enkä yritä parkkiksen ainoaan vapaaseen ruutuun. Reunapaikka on yleensä hyvä, kun toisella puolella ei ole ketään. Mulla sitä peräylitystä ei juuri ole, joten huoletkin pienemmät.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.07.2017 kello on 18:03 ---Mulla sitä peräylitystä ei juuri ole, joten huoletkin pienemmät.
--- Lainaus päättyy ---
Täh...? :o
Pitäsköhän nyt määritellä, mitä on 'peräylitys' ?
mike:
Olisiko se sitä mikä on taka akselin takana?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta