Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Peräylityksestä

(1/9) > >>

Aakku:
Tuli mieleen, miten paljon tuo pitkä peräylitys aiheuttaa harmia....?

Oltiin lähdössä laivalta ulos. Kärkiauto oli hankalassa paikassa reunassa kolossa. Edessä oli seinämä, joka piti ekaksi kiertää vasemmalta.
Siinä kun ahtaaja huitoi, jotta tulehan sieltä, niin meinasi pahaa tehdä. Kääntö oli pakosta jyrkkä ja pahaa teki kun takakulman ja laivan seinämän väliin ei olisi mahtunut edes Turun sanomaa. Kukaan ei ollut takana vahtimassa.
Ihminen on usein aika jännittynyt, kun laivalta poistutaan ja vielä kun oli ekana ja huidotaan lähtökäskyjä. Ei kuitenkaan tapahtunut mitään ja hyvä niin. Aika iso auto. Carthago luki perässä.

kimi:
Meillä aika tasan 2m taka-akselilta peräkoukkuun. Kyllä koukku muutaman kerran vuodessa saa maakosketuksen ja toki maavara olisi hiukan parempi ilman koukun runkoa. Kerran olen jäänyt jumiin, piti pikkutieltä peruuttaa alamäkeen soratielle ja koukku upposi. Auto piti tunkata ylös ja täyttää kiviä takapyörien alle.
Kaupunissa taskupysäköinnit voi välillä olla haastavia jos kadun laidassa on tolppia tai muita esteitä

seppoko:
Mulla on käsitys, että laivalla kun henkilökunta opastaa, niin ovat myös vastuussa kaluston säilymisestä. Viimeksi Tallink-Siljalla pyöri henkilökunta hyvin tiukkaan auton ympärillä ja opasti, että kaikki menee hyvin.  Ja Åålannin lautalla polvistui auton viereen, että näki alle mahdolliset kosketukset.

Joskus kertoi eräs toimittaja, että kun vaimo alkoi opastaa laivassa vaunun vetäjää, niin sanoivat "pikku rouva menee vaan autoon, me hoidamme opastuksen"  tjsp.

Mautoilija:
Peräylityksen takia ajan parkkialueen perälle ja valtaan 4 ruutua. 8)

Alan:
Sen uskon. ::)

Minulle riittää kaksi, tai 1,2 ruutua. Mieluiten ajan paikkaan, jossa saan perän nurmikon puolelle tai muuten pois muiden tieltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View