Sivuja:
Toiminto
  • #1231 kirjoittanut Ipsu 25 Sep 2012
  • Eipä taida karavaanari nyt liikkua paljon muualla kuin kodin ja työpaikan välillä.
    Vaunu on tyhjennetty ja odottaa talliin pääsyä, ei tarvi mihinkään lähteä kun toinen on töissä viikot ja toinen vuorotöissä viikonloppuisinkin. Jospa sitten joulun aikaan tai sen jälkeen taas kaivetaan vaunu esille.
    Kyllä se vaan tässäkin perheessä pitää paikkansa että "työ haittaa harrastuksia". Kesällä oltiin töissä molemmat.  :-X
  • #1232 kirjoittanut "Masi" 25 Sep 2012
  • Suomesta tulee kaksi kaveria ja toisella poika mukana. Ja sopivasti minunkin pojalla perjantai vapaa.
    Joten viikkonloppu menee rattoisasti motogrossin joukkue maailman cup finaalia seuratessa perjantaista
    sunnuntaihin paikan päällä. Eli tulossa AAA luokan viikonloppun vietto. Paikalla  kisaa varta vasten tehty
    väli-aikainen leirintäalue.

    http://www.mxon2012.com/info

    http://www.hondaproracing.com/world_racing/circuits/?circuit=lommel__mx_nations
  • #1233 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 25 Sep 2012
  • Kaveri on pyydellyt monet kerrat kirppareille Neverlandiaan. Elikkä torstaista sunnuntaihin menee sitten Hollannissa. Haetannooko mittään, ei.   ;D
  • #1234 kirjoittanut Jushi69 26 Sep 2012
  • Jaahas.Se olis viikonloppuna Ruskatreffit Kattivankkurissa. :)
    Tuleekos muita sinne ::)
    Minä menen ainakin jos ei sairastu.
  • #1235 kirjoittanut Jones81 26 Sep 2012
  • Jaahas.Se olis viikonloppuna Ruskatreffit Kattivankkurissa. :)
    Tuleekos muita sinne ::)
    Minä menen ainakin jos ei sairastu.
    Samat suunnitelmat kuin Jushilla. Torstaina illalla tai perjantaina aamulla kohti Vuokattia.
  • #1236 kirjoittanut lasu47 26 Sep 2012
  •  kausipaikalla ollan lumen tulon asti, ei ollan vaunu säästäji.
  • #1237 kirjoittanut Duster 26 Sep 2012
  • taitaa mennä tuleva viikonloppu siivotessa/kulkineen talvikuntoon laittamisessa, ellemme satu lähtemään messuille....
  • #1238 kirjoittanut Beagle 27 Sep 2012
  • Kattivankkuri suuntana täälläkin, mikäli sinne vaan sopii.
  • #1239 kirjoittanut Arska 28 Sep 2012
  • Huomenna Alanian aurinkoon :D
  • #1240 kirjoittanut vmjt40 29 Sep 2012
  • Eilen tulimme tänne Mericampinciin ruskatreffeille. Nyt on käyty saunassa ja lähdetään tästä karaoketansseihin tuonne raflarakennukseen. Saa to see whats going on ???
  • #1241 kirjoittanut vmjt40 29 Sep 2012
  • OHOO ! olipas kuva !   En ole ennen nähäny tuota , mikä se nyt sitten onkaan ???
  • #1242 kirjoittanut vmjt40 29 Sep 2012
  • Olen kait pudonnut kärryiltä, mutta minulla ei ole a v a t a r -kuvaa, mutta missä mennään , kun tuo "panda" tuossa esiintyy.  Syy, että en ole laittanut omaa    a v a t ar t a on siinä, etten ole kyennyt asennukseen teknisesti. En siis osaa ladata kuvia tänne !!
  • #1243 kirjoittanut tsahkali 29 Sep 2012
  • Olen kait pudonnut kärryiltä, mutta minulla ei ole a v a t a r -kuvaa, mutta missä mennään , kun tuo "panda" tuossa esiintyy.  Syy, että en ole laittanut omaa    a v a t ar t a on siinä, etten ole kyennyt asennukseen teknisesti. En siis osaa ladata kuvia tänne !!

    Menet sinne omaan profiiliisi, muokkaa profiilia ja profiili...  Siellä voi lisätä kuvan.
  • #1244 kirjoittanut vmjt40 29 Sep 2012
  • Kiitos neuvosta.     Täytynee yrittää jotain sittenkun kotiudun täältä reissulta.  :-\ :-\
  • #1245 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Sep 2012
  • Deventer-Amsderdam-Hesinki/Vantaa-Kuopio.  :D
Sivuja:
Toiminto