Sivuja:
Toiminto
  • #751 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 17 Jun 2012
  • #752 kirjoittanut Beagle 18 Jun 2012
  • Vankkurimännikössä tuli oltua viikonloppu. Erittäin miellyttävä paikka, jonne aina kerran kesässään on päästävä telttasaunomaan. Mihinkäs arvon kanssakulkijat meinaatte juhannukseksi? Meillä on vielä paikka hieman hakusessa.
  • #753 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Jun 2012
  • Vankkurimännikössä tuli oltua viikonloppu. Erittäin miellyttävä paikka, jonne aina kerran kesässään on päästävä telttasaunomaan. Mihinkäs arvon kanssakulkijat meinaatte juhannukseksi? Meillä on vielä paikka hieman hakusessa.
    Keskiviikona ois tarkotus lähteä Hietasaari,Uurainen Thumb
  • #754 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 18 Jun 2012
  • Kyllä tässä joutuu kohta sahaa viilaamaan, että saa sitten Juhannuskoivut haettua.  :D
  • #755 kirjoittanut Beedro 20 Jun 2012
  • Huomenna nokka kohti Oulujärveä ja Ruununhelmeen jussia viettämään.
  • #756 kirjoittanut jip59 20 Jun 2012
  • Kuturantaan on tarkoitus lähteä perheen kanssa Jussia viettämään.
    Kuninkaanlähde oli toisena vaihtoehtona mutta "ison paikan" iso "remu" hirvittää kun on noita pienempiä tenaviakin. ::)
  • #757 kirjoittanut krtek 23 Jun 2012
  • Hailuoto, Rantasumppu. Uusi vaunualue mutta huoltorakennukset samat surkeet kuin ennenkin.
  • #758 kirjoittanut Alan 24 Jun 2012
  • Siirtymätaipaleella, Milano-Jyväskylä, sillä se karavaanari liikkuu...  :-X
  • #759 kirjoittanut jip59 25 Jun 2012
  • Kuturannassa käytiin juhannusviikonloppu na. Eikä tarvinnut katua. Thumb
    Rauhallinen (ei kuitenkaan kuollut). Varsinkin latotanssit olivat loistavat kera erinomaisen yhtyeen, sopii erinomaisesti mun ja emännän tanssijalalle kun meidän rakkain harrastus on tuo lavatanssi.
    Saatiin matkailuautolle kausipaikkalaisten kakkospaikka (ykköspaikka on isännille) joka oli lähtynyt juhannuksena kiertämään. Paikka oli erinomainen lähellä kaikkea, mikä parasta tanssilavalle vain parikymmentä metriä eikä musiikki ainakaan tenavia kuulemma ollut häirinnyt (mehän siitä ei tiedetä kun lavalla oltiin koko ajan).  ;D
  • #760 kirjoittanut winemaker 25 Jun 2012

  • Kuninkaanlähde oli toisena vaihtoehtona mutta "ison paikan" iso "remu" hirvittää kun on noita pienempiä tenaviakin. ::)

    Ei siellä rymyä ollut, hyvä meininki oli!  Pienimmillehän pääasiassa suunniteltu !
  • #761 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Jun 2012
  •            Taas on pari viikoa vierähtänyt, ilman Fiiliskukan kyytiä. Veljet kirjoittelee hienoja juttuja ulkomaan reissuista. Jos minä tekisin vastapainoksi kotiseutu viikonlopun. On Pielaveillä Muikkufestivaalit, Venetmäen kesäjuhla, Iisalmessa Ylä-Savon maakuntapäivät ja Iisalmen leirintäalueella www.rockinbytherive r.info. Nilsiän Aholansaaressakaan ei ole tullut käytyä pariin kymmeneen vuoteen. Näillä eväillä mennään, sitten viikko taas mökkipuuhastelua.   Thumb Thumb :D ;D
             Se on outo tuo Suomalainen, ettei se jaksa kesää kuin heinäkuun, kaikki tapahtumat ängätään lyhyelle ajalle, loput ajat rasvataan köyttä, tai   ...lukekaa lehdestä.   :( :(::)
  • #762 kirjoittanut vippe 28 Jun 2012
  • Mies starttaa juurikin kohti Himosta ja vestareita..mä oon röis viel tänää ja hu ja sitten onki rakkaan kälyksen zynttärit lavvantaina, joten turkuses liikutaan ..  ;D VAsta viikonpäästä taasen vaanaileen..
  • #763 kirjoittanut sipu 28 Jun 2012
  • Mies starttaa juurikin kohti Himosta ja vestareita..mä oon röis viel tänää ja hu ja sitten onki rakkaan kälyksen zynttärit lavvantaina, joten turkuses liikutaan ..  ;D VAsta viikonpäästä taasen vaanaileen..

    samat kuviot
    mutta toivon ,että seurava viikonloppu
    oltais jo kekellä suomea jossainpäin
    ja jos ei muualla niin ainakin
    aah niin ihanas TUURIS
    ja siellä Onnelas jos tilaa vaan ois 
    nyt kun ois tiedossa kissoillekin hoitaja
    niin voitais ottaa hätäseen jokin pieni retki jonnekkin päin suomea
    kun aikaa ois likimain viikko
    huoh kiiretta se viikko tietää :)
  • #764 kirjoittanut ose 28 Jun 2012
  • Lohenpyrstössä Raahessa isäntänä/järjestyksenvalvojana Perinnetreffeillä.
  • #765 kirjoittanut nurmi 28 Jun 2012
  • Maisansalo  Thumb
Sivuja:
Toiminto