Sivuja:
Toiminto
  • #7576 kirjoittanut K.E.V 25 Jul 2020
  • #7577 kirjoittanut pamaus 25 Jul 2020
  • Ahvenanmaalle. Ei saanut enää varattua asuntovaunuille saaristolauttaa viime viikolla. Kaikki täynnä.
  • #7578 kirjoittanut Alan 25 Jul 2020
  • mobile.de:ssä.  :D
  • #7579 kirjoittanut 88k5 25 Jul 2020
  • Ahvenanmaalle. Ei saanut enää varattua asuntovaunuille saaristolauttaa viime viikolla. Kaikki täynnä.
    Mahtaako kämppäreilläkin olla sama tilanne?

    Toisaalta Käringsundista taitaa puuttua vastarannanväki, ellei raja vuoda..  ;)
  • #7580 kirjoittanut Alan 25 Jul 2020
  • Tuosta taas muistinkin, miksei vaunu sovi mun käyttötarkoituksiin . Alueriippuvuus on paljon suurempi kuin matkailuautolla.
  • #7581 kirjoittanut armas ujomieli 25 Jul 2020
  • Mulla tutut esim. Kotkan Meripäivillä vaunun kanssa Maretariumin vieressä 4 päivää naula päässä. Hyvin tuntuvat viihtyvän :D
  • #7582 kirjoittanut pamaus 25 Jul 2020
  • Mahtaako kämppäreilläkin olla sama tilanne?

    Toisaalta Käringsundista taitaa puuttua vastarannanväki, ellei raja vuoda..  ;)

    Paha sanoa kohta tuo nähdään.

    Laivalla on kyllä hiljaista. Sanoisin että 10 kuljilta tuli laivaan.


  • #7583 kirjoittanut vetu 25 Jul 2020
  • Hei! eilen tultiin viking crace:lla Ahvenanmaalta.10päi vän reissu. säät oli suosiolliset. ruotsalaisia näkyi jonkin verran auton kilvistä päätellen.
  • #7584 kirjoittanut jermu 25 Jul 2020
  • mobile.de:ssä.  :D
    Suosittelen ehdottomasti tutkimaan myös: https://www.bytbil.com/

    Itse kun autoa etsin niin huomasin, että osa autoista oi huomattavasti edullisempia kuin Saksassa.
    Myös hakukustannukset huomattavasti pienemmät.

    Itse löysin auton https://sveahusbilar.se/ liikkeestä. Oli kyllä tosi hyvää ja avuliasta palvelua ja jaksoivat nähdä ylimääräistä vaivaa ulkomaalaisen ostajan kanssa. Autoa tutkittiin useaan otteeseen videopuhelun yms. välityksellä. Hoitivat myös ilmaiseksi kuljetuksen lentokentältä jne.
    Tekevät myös todella kattavan kuntotutkimuksen autoihinsa.
  • #7585 kirjoittanut MRi 25 Jul 2020
  • Tuosta taas muistinkin, miksei vaunu sovi mun käyttötarkoituksiin . Alueriippuvuus on paljon suurempi kuin matkailuautolla.
    Tällä, meille epätyypillisellä reissulla, on tullut todettua että matkailuauto olisi ollut meilläkin kätevämpi. Yhdistelmää ei niin vain vedä joka nähtävyydelle ja toisaalta itse en viitsi jättää vaunua minne tahansa yksinään. No toivottavasti ensi kesänä palataan normaaliin milloin vaunu toimii.

    Niin ja siirryttiin kuitenkin Oulun nurkille ja majoittauduttiin SFC Rantasarkaan. Sääennuste lupaa vettä esterin sieltä joten varasin illalle hohtokeilauksen Oulun keilahallista. Huomenna matka jatkuu ja josko sitä kävisi Kalajoella kokeilemassa löytyykö tilaa. 
  • #7586 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 25 Jul 2020
  • Tällä, meille epätyypillisellä reissulla, on tullut todettua että matkailuauto olisi ollut meilläkin kätevämpi. Yhdistelmää ei niin vain vedä joka nähtävyydelle ja toisaalta itse en viitsi jättää vaunua minne tahansa yksinään. No toivottavasti ensi kesänä palataan normaaliin milloin vaunu toimii.

    Niin ja siirryttiin kuitenkin Oulun nurkille ja majoittauduttiin SFC Rantasarkaan. Sääennuste lupaa vettä esterin sieltä joten varasin illalle hohtokeilauksen Oulun keilahallista. Huomenna matka jatkuu ja josko sitä kävisi Kalajoella kokeilemassa löytyykö tilaa.
    Kannattaa Soittaa etukäteen Thumb
  • #7587 kirjoittanut Oulaa 25 Jul 2020



  • Minne käännänkin pään pelkkiä Kaabeja nään
  • #7588 kirjoittanut polarmannen 25 Jul 2020
  • Kotona, koko heinäkuu mennyt ihan persiilleen mutta toivossa on hyvä elää sano lapamato. Jospa ensiviikolla pääsisi lofoottien suuntaa nyt kun muutto uuteen on tyhjennysten osalta valmis:):)
  • #7589 kirjoittanut pamaus 25 Jul 2020

  • (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Minne käännänkin pään pelkkiä Kaabeja nään

    On se hyvä että jossakin on treffejä. Missä nämä mahtaa olla ?
  • #7590 kirjoittanut Roksis 25 Jul 2020
  • Kävin EU:n itäisimmässä pisteessä.
Sivuja:
Toiminto