kyllä. kertoo asioista liian neutraalisti, missään kohtaan ei kehuta itseään tai haukuta muita
Kiitoksia. Välillä kyllä on vähän leuhka olo
No, mutta tosissaan itsellä miksi tykkään matkoista laittaa kuvia ja tietoa on että ymmärrettäisiin että elämän ei tartte aina pyöriä tutun ja turvallisen ympärillä. Toivoisin että joku saisi kipinän myös toteuttaa itseään.
Tiedän että työ, perhe, vaivat ja monet muut syyt on jarruina tälläisien asioiden toteutukselle. Mutta on paljon silti mahdollisuuksia ottaa edes lyhyempiä irtiottoja normaalista arjesta. Oma valinta ja päätös on varmasti se tärkein.
Avainsanoina monessa tapauksessa: laiskuus, pelko uusia tilanteita kohtaan, kielitaito yms. Mulla on pelko kyllä kadonnut ja luultavasti olen liiankin huoleton kun kaikesta aina selvitty.
Mitä kukin sitten haluaakin. Ei tämmöinen kiertolaiselämä sovi monellekkaan. Minusta tuntuu päivä päivältä paremmalta. Eurooppa loppuu vaan kesken kun hyvät säät on oman mieleni moottori. Säät on olleet surkeat normaaliin syksyyn verrattuna täällä.
Itse tein ekan pidemmän keskieuroopan turneen asuntoautolla vasta kesällä 2017. Ajatus lähteä liki 20v vanhalla autolla kauas kotoa oli itsellä ehkä se suurin aloituskynnys. Moniin asioihin on täällä orgissa tietoja kyselty ja hyviä neuvoja saatu
Tämä luritus tuli nyt offtopiccina tänne....
Mutta kyllä rehentelynäkin joku voipi tietenkin tulkita, ei ole tarkoitus.