Sivuja:
Toiminto
  • #6331 kirjoittanut kimi 10 Aug 2018
  • Minkälainen kokoonpano maksaa noin paljon?

    Toukokuun alussa kun käytiin muutaman päivän reissulla Virossa tuo hinnoittelu tuli vastaan. Yhtiöt on siirtynyt kelluvaan hinnastoon ja hinta muuttuu kysynnän mukaan. Sopivaa halvempaa lähtöä ei löytynyt ja mentiin henkilöautolla, tuli halvemmaksi yöpyä hotelleissa ja ruokailla ravintoloissa.
  • #6332 kirjoittanut kimi 10 Aug 2018
  • Huomenna jonnekkin Lahden seutuville puskaan, siitä sitten Rastilaan lauantai - maanantai siirtyy bavaria Savon sydänmailta ;)

    Alan mainitsi jo moottoripyörämusen, ihan käymisen arvoinen. Lahden satamassa on (oli ainakin ennen) matkaparkki hintaan 10.-/vrk. Joskus yöpynyt siinä, kaupungin keskusta vieressä ja tuohon museoonkaan ei montaa minuuttia kävele.
  • #6333 kirjoittanut Arska 10 Aug 2018
  • Viiroon tekisi elokuussa mieli
     150e suunta ei oikein vaan houkuttele (yhdensuuntainen)

    No mulla maksaisi 24.8 meno-paluu eceröllä 198. auto yli 2,4 korkea ja 7m pitkä ja 2 aikuista. Juuri katsoin
  • #6334 kirjoittanut smy 10 Aug 2018
  • No mulla maksaisi 24.8 meno-paluu eceröllä 198. auto yli 2,4 korkea ja 7m pitkä ja 2 aikuista. Juuri katsoin

    Mä en tykkää menopaluista. Paluuta en halua suunnitella etukäteen...
  • #6335 kirjoittanut seppoko 10 Aug 2018
  • Mä en tykkää menopaluista. Paluuta en halua suunnitella etukäteen...

    Kun minä olen ostanut Eckerölle lippuja, meno on aina ollut meno-paluun hinnasta puolet.
  • #6336 kirjoittanut K.E.V 10 Aug 2018
  • ^
    Samoin, paitsi jos eri hintakausiin osuneet.
  • #6337 kirjoittanut Teukka-74 10 Aug 2018
  • Koukkupaja Arenalla huomenna. Kempeleen Kiri nousee superpesiksen  Thumb
  • #6338 kirjoittanut vette80 10 Aug 2018
  • SFC - Lintulahti.
    Ensimmäistä kertaa täällä. Saunat klo 19-21.
  • #6339 kirjoittanut Arska 10 Aug 2018
  • Mä en tykkää menopaluista. Paluuta en halua suunnitella etukäteen...
    Tykkäämisestä näköjään joutuu sitten maksamaan.
  • #6340 kirjoittanut Alan 10 Aug 2018
  • Tykkäämisestä näköjään joutuu sitten maksamaan.

    Vaan jos ei palaakaan.

    Työntekijällä tuo työhönpaluun deadline on alituinen riesa, vaan mahdollistuupa reissaaminen. Saattaa olla, että pitempien reissujen tekeminen matkailuvälineenä on tehty liian vaikeaksi ja kalliiksi, kun minun eläkeikä koittaa. Jos kattelisi nyt Euroopan autolla, niin kauan kun voi, ja myöhemmin pysyy lähialueella tai jatkaa reppu selässä.
  • #6341 kirjoittanut "Masi" 10 Aug 2018
  • Kahdesti ollut lokissa maksuaikaa ja molemmilla kerroilla on tullut herätys perjantai/ lauantai aamuyöstä auton kylkeen taputtelusta eli tällä kertaa Velnum/ Retkeiliä paikassa.



    Moottoripyörät on nähty aijemmin😉

    Lähtö tuli, ilma sakeana pieni kovakuoriaisia joka tulee iholle, jättävä haisevan jäljen.

    Siirryttiin kirkolle ja täällähän on täydet palvelut kolikoilla, wc 0,50 € . Vesi.sähkö ja wc tyhjennys 2€ kpl.






  • #6342 kirjoittanut jermu 11 Aug 2018
  • Pikainen vkl ulkomaanmatka Haaparantaan.
    Tosi paljon kulkineita Ikean parkkiksella! Näyttää aivan leirintäalueelta, varmaan 30 yksikköä yöpyjiä.
  • #6343 kirjoittanut palokurki 11 Aug 2018
  • Tänään Hietasaren SFC:lle ja huomenna Saarijärvelle tytärpuolen yleisurheilukisoihi n. Onkohan Diplomaatti ilalla saunamajurina?
  • #6344 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 11 Aug 2018
  • Tänään Hietasaren SFC:lle ja huomenna Saarijärvelle tytärpuolen yleisurheilukisoihi n. Onkohan Diplomaatti ilalla saunamajurina?
    Olen töissä, mutta emäntä paikalla niin käykää morjestamassa.Keitt ää myös kahveet. Ja samalla näät myös uuden vaunun.Monelta olet täällä?
  • #6345 kirjoittanut kimi 11 Aug 2018
  • Onko tuolla myös YH äitejä paikalla?
Sivuja:
Toiminto