Sivuja:
Toiminto
  • #6016 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Jun 2018
  • Äkkilähtönä Rodokselle esimerkiksi 185€ viikko. Hotellissa aamupala, ilmastointi ja WiFi.

    Kyllä edullisia matkoja löytyy kesän aikaan. No, rospuutalla ja räntäsateella vähempi. Aina kuitenkin joku löytyy, silloin on mentävä. Kun Suomen kesästä ei viittisi lähteä ulkomaan kesää viettämään. Kuitenkin joudun nyt loppuviikosta muutamaksi päiväksi menemään Harluun ja Jänisjärvelle emännän äidin syntymäpaikkaa katsomaan.  ::)
  • #6017 kirjoittanut jamppa508 03 Jun 2018
  • Niin ja matkat ei maksa sinne mitään vai?
    Maksaahan nekin nyt jotain  ;) mutta ei ainakaan minun tuloilla olis varaa viettää suomessa tämmöistä lomaa jos nyt pikaisesti laskee kun meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi, ravintolassa suomessa syöt pitkän kaavan mukaan, 2x päivässä 150€ kerta hotellimajoitus josta löytyy uima-altaat ja lapsille vesiliukumäet ja siihen vielä muutamat juomat ja jäätelöt, niin johan meni  500€ rikki/vrk   :o 3vrk suomessa tai 7vrk Turkissa samalla rahalla, no elämä on valintoja täynnä  ;D
  • #6018 kirjoittanut Haoltu 03 Jun 2018
  • Maksaahan nekin nyt jotain  ;) mutta ei ainakaan minun tuloilla olis varaa viettää suomessa tämmöistä lomaa jos nyt pikaisesti laskee kun meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi, ravintolassa suomessa syöt pitkän kaavan mukaan, 2x päivässä 150€ kerta hotellimajoitus josta löytyy uima-altaat ja lapsille vesiliukumäet ja siihen vielä muutamat juomat ja jäätelöt, niin johan meni  500€ rikki/vrk   :o 3vrk suomessa tai 7vrk Turkissa samalla rahalla, no elämä on valintoja täynnä  ;D

    Jep, myös minun mielestä on kallista. Emme valitettavasti myöskään viihdy. Vaihdoin paluulipun (laiva) viikkoa aikaisemmaksi. Tämä on henk.kohtainen kokemukseni jonka tarkoitus ei ole loukata tms, pahoittaa erilailla tuntevien tunteita.
    Vanha sanonta," ei ole kahta samanlaista marjaa." Pätee varmaan lukuisilla eri sektoreilla.(?)
  • #6019 kirjoittanut jip59 03 Jun 2018
  • Ei näkyny, kävin ajeleen ja etsimässä  :laugh:
    Viime yö oltiin kyllä Ylivieskan Kärkkäisen pihassa siellä takaosassa keskellä pihaa. Fiat Sunlight -05 on kalustona. Tosin vielä ei ole orgin tarraa joka kyllä siihen tulee kuten SFC-numerokin.
  • #6020 kirjoittanut Lerssinen 03 Jun 2018
  • Olin kai liika aikaisessa.. Kai sentään hampparit haitte ?
  • #6021 kirjoittanut Kartanon asukki 03 Jun 2018
  • SFC Alataloon saavuin tänään illalla. Täällä olisi tarkoitus olla ainakin kaksi yötä.
  • #6022 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 07 Jun 2018
  • Viikonloppu tulloo. Pois kaapuntin iloista. Huomenna ryssänmaalle, Sortavala, Harlu ja Jänisjärvi. Sunnuntaina takaisin. Ee muuta kun istuu bussissa ja antaa matkan jatkua.
  • #6023 kirjoittanut trapper 07 Jun 2018
  • Wakevalley,jos menis vähän vesiurheilee
  • #6024 kirjoittanut Lerssinen 07 Jun 2018
  • Ahmovaaralle Nurmeksen ja Joensuun puoliväliin  :)
  • #6025 kirjoittanut Alan 07 Jun 2018
  • Eikös karavaanari reissaa kulkineella... minä ainakin.  ;D

    Etelämmäs lähdetään. Tiedä vielä, minne. Tampereelle ainakin.
  • #6026 kirjoittanut seppoko 07 Jun 2018
  • Eikös karavaanari reissaa kulkineella... minä ainakin.  ;D

    Ulkommaan matka niin toisten makkaamiin!   :D
  • #6027 kirjoittanut trapper 07 Jun 2018
  • Ahmovaaralle Nurmeksen ja Joensuun puoliväliin  :)
    Tuttua mestaa,monta kesää siellä viettänyt,mihis siellä?
  • #6028 kirjoittanut Lerssinen 07 Jun 2018
  • Tuopanjoen kylätalolle, siellä on radiomiesten meetinki  :D
  • #6029 kirjoittanut trapper 07 Jun 2018
  • Tuopanjoen kylätalolle, siellä on radiomiesten meetinki  :D
    aah okei,joskus sielläkin tullut pörrättyä,siis nuorena
  • #6030 kirjoittanut trapper 07 Jun 2018
  • Eikös karavaanari reissaa kulkineella... minä ainakin.  ;D

    Etelämmäs lähdetään. Tiedä vielä, minne. Tampereelle ainakin.
    Aika lähekkäin sit ollaan  ;D
Sivuja:
Toiminto