Sivuja:
Toiminto
  • #5866 kirjoittanut Roksis 29 Sep 2017
  • Ei muuta, kun poikkeat paluumatkalla hakemassa tuosta meijän kulmilta sen kätkön josta joskus oli puhe ja hiukan ennen kätköä kurvaat oikealle sitä tietä joka näyttää siltä, et siellä ei asu kukaan ja olet meijän pihalla  ;)
    Mietin sitä tullessa. Saa nähä miten palatessa, ja millon.
  • #5867 kirjoittanut jamppa508 29 Sep 2017
  • Mietin sitä tullessa. Saa nähä miten palatessa, ja millon.
    Tervetuloa  Thumb
  • #5868 kirjoittanut tsahkali 29 Sep 2017
  • Neljä tänään.

    Yhden hain, kun oli reikä.
    Kotosalla kun on, niin matkat on niin pitkiä, että kalenterin täyttöön menee varmaan 10v.
  • #5869 kirjoittanut retkeilijä 01 Oct 2017

  • Keski-Suomessa


    Keski-Savon maaruskaa

  • #5870 kirjoittanut Catiska 01 Oct 2017
  • Tallinnan satamassa matkalla kotiin.




    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • #5871 kirjoittanut Roksis 01 Oct 2017
  • Ahvenanmaa vihreenä ja aamulla Ruotsiin.
  • #5872 kirjoittanut MatsOnni 01 Oct 2017
  • Ahvenanmaa vihreenä ja aamulla Ruotsiin.

    Passaako udella, mikä sulla on tilanne ???/311

    Ja mukavaa reissun jatkoa!
  • #5873 kirjoittanut Roksis 01 Oct 2017
  • Jos ymmärsin kysymyksen oikein niin 2284.
  • #5874 kirjoittanut ihaa 01 Oct 2017
  • Tallinnan satamassa matkalla kotiin.

    Eli auto kunnostettu...milla inen työnjälki on rajan takana ?
  • #5875 kirjoittanut Moppc 01 Oct 2017
  • Liminganlahdella kävin pällistelemässä etelään starttaavia lintusia ja tuota luontokeskuksessa ollutta Jari Peltomäen "Visionäärin lintukuvia" näyttelyä. Tänään aamusta Kärkkäisen tavaratalokierrokse n jälkeen muutamien mutkien kautta kottiin. Hyvä viikonloppu!
  • #5876 kirjoittanut MatsOnni 01 Oct 2017
  • Jos ymmärsin kysymyksen oikein niin 2284.

    Hemmetin kova lukema! Aika monen vuoden homma, jos ei ihan päätyönään pidä. 
  • #5877 kirjoittanut tsahkali 02 Oct 2017
  • Hemmetin kova lukema! Aika monen vuoden homma, jos ei ihan päätyönään pidä.

    Nykyään purkkeja on niin paljon, jotta määrää saa, ku oikein rykäsee. Toki massaakin tulee kerättyä.
    Siksi mysteerit ja etenkin haastekätköt on mukavia.
    Mulla on nyt kuntia 235.   ;D
  • #5878 kirjoittanut MatsOnni 02 Oct 2017
  • Joo, niitä kuntia itseasiassa tarkoitin. Kovia naamoja ootte, minä oon tuore harrastelija, että pitkä noihin lukuihin. Matkanteko vaan on hidastunut entisestään kun kuntia oon yrittänyt keräillä.

    Ja totta että jostakin luontopolun varresta saa halutessaan nopsasti massaa, mutta se on myös pikkasen tylsää, silti liikunnan kannalta ihan hyvä sekin ja mukavissa maisemissa liikkuessa kivaa.
  • #5879 kirjoittanut retkeilijä 02 Oct 2017
  • Geokätköily lienee kyseessä. Näin "jästina" veikkailen. Yhden kätkön bongasin Riistaveden (Kuopio) lintutornissa ihan vahingossa. Siinä yksi kunta poistui sen liittyessä isompaan.

    Kunnat vähenevät jatkuvasti ja v.2017 on enää 317 kuntaa, joista 16 Ahvenanmaalla.

    Täytynee talven aikana tutustua puolivaativiin luontokohde-geokätköihin, joista saa koordinaatit tätä kautta kännykkään. Itse kätkön löytyminen ei niinkään iinnosta.
  • #5880 kirjoittanut tsahkali 02 Oct 2017
  • Kunnat vähenevät jatkuvasti ja v.2017 on enää 317 kuntaa, joista 16 Ahvenanmaalla.

    Hmmm...  Mun kuntakartta näyttää, että löydettyjä onkin 236 ja puuttuu 75, eli yhteensä 311.

    Täytynee talven aikana tutustua puolivaativiin luontokohde-geokätköihin, joista saa koordinaatit tätä kautta kännykkään. Itse kätkön löytyminen ei niinkään iinnosta.

    Lataa puhelimeen joku kätköilyohjelma ja rekisteröidy www.geocaching.com
Sivuja:
Toiminto