Sivuja:
Toiminto
  • #5461 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 17 Feb 2017
  • Ollaan orgin sillä osiolla, jolla hupailu on sallittu. Pahoillani olen niiden puolesta, joita ei huvita.

    No, ei varmasti kaikkia huvita seksuaali poikkeavuuksien sairas touhu. Mutta minä en aloittanut tätä keskustelua. Mutta kuitenkin kaikesta olisi pystyttävä keskustelemaan.  ;)
  • #5462 kirjoittanut Alan 17 Feb 2017
  • http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/katso-miten-kansanedustajien-aanet-jakautuivat-eduskunta-hylkasi-aito-avioliitto-kansalaisaloitteen/6315788
    Tuolta voi käydä katsomassa hupailijoita  :-[

    Se on että kumpaa puolta pitää hupailijoina. Nilkolle pisteet siitä, että sanoi tämän olevan nyt tässä. Johan tuo oli kerran päätetty, mutta ei siinä mitään.

    T-miehistähän tämä kaikki lähti.  :laugh:
  • #5463 kirjoittanut volvo 17 Feb 2017
  • transit miehestä :D
  • #5464 kirjoittanut Arska 17 Feb 2017
  • Hei Höpö, sanoit tuolla aikaisemmin että oot pöllö retkellä, mikäs aika vuorokaudesta olis paras jotta vois kuulla pöllöjen ääntelyä?
  • #5465 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 18 Feb 2017
  • Hei Höpö, sanoit tuolla aikaisemmin että oot pöllö retkellä, mikäs aika vuorokaudesta olis paras jotta vois kuulla pöllöjen ääntelyä?

    Minä en ole asiantuntija. Mutta kun laiska olen, niin iltasella kun aurinko on laskenut kuuntelemme saunasta vilvoitellessa. Koskaan en aamuyöstä ole kuullu heidän puputtavan tai huhuilevan.
  • #5466 kirjoittanut "Masi" 18 Feb 2017
  • Minä en ole asiantuntija. Mutta kun laiska olen, niin iltasella kun aurinko on laskenut kuuntelemme saunasta vilvoitellessa. Koskaan en aamuyöstä ole kuullu heidän puputtavan tai huhuilevan.
    Joka aamu kun tuosta metsän läpi lenkillä menen ja pikkaisen valo alkaa kajastaa kuuluu huhuu, huhuu.
  • #5467 kirjoittanut aaoulusta 18 Feb 2017
  • Kewättä ilmassa!
  • #5468 kirjoittanut seppoko 18 Feb 2017
  • Kävin kaappahallissa Burtsowilla laiskiaispullakahve ella.
  • #5469 kirjoittanut kimi 18 Feb 2017
  • No, jonkun mielestä normaalia, kuten eduskunta tänään päätti.   :()

    Tuo on päätös johon itse suhtaudun varauksella. Kyseessä on asia joka on ollut hyväksytty jo vuosia, ainoastaan eri nimikkeellä. Tuo voi vaikuttaa kirkon toimintaan ja useimmissa uskonnoissa sukupuolineutraali avioliitto ei ole hyväksytty. Papit on eri mieltä asiasta ja käytännössä avioliiton solmiminen kirkossa voi loppua tuohon, siunaksun liitolleen voi saada jälkikäteen.

    Ruotsin malli jossa papille annetaan oikeus päättää vihkiikö vai ei on huomattavasti järkevämpi, se vaan ei suomessa ole mahdollinen.
  • #5470 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 16 Mar 2017
  • Viimme viikonloppu oltiin kulkimella. Nyt vuorossa mökille puuhastelemaan, saunomaan ja ihmettelemään kevään hienoutta.  :D
  • #5471 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 16 Mar 2017
  • Huomenna viimistä kertaa Multialle.
  • #5472 kirjoittanut jamppa508 16 Mar 2017
  • Verosuunnittelumatk alla Tallinnassa  ;D
  • #5473 kirjoittanut armas ujomieli 16 Mar 2017
  • Ukkohalla, puskissa sitkeesti. Hyvät hiihtokelu 8)
  • #5474 kirjoittanut Pohjanperän pappa 16 Mar 2017
  • Kyllä minä menen kotiin. Viikon olen ollut puskassa.  Mutta eihän puskassa olija olekaan oikea karavaanari SFC-karavaanin mukaan.
  • #5475 kirjoittanut armas ujomieli 17 Mar 2017
  • Kyllä tosiammattilainen möyrii puskissa ja amatöörit karsinassa häkkilintuina ;D Johan lykkäs lumipyryn Thumbd HHuomenissa viimeistään kattoon Paljakan puskia. Suihku Paljakkatalossa 2€, vink vink kaikille puskajusseille :)
Sivuja:
Toiminto