Sivuja:
Toiminto
  • #5146 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Sep 2016
  • Muistithan nisu kahvit vai menikö suorittamiseksi?  ::)

    Paljonko oli hihnalla ikää?

    Voe tokkiisa, nisukahvit hörpättiin ja hämärän laskeuduttua muutakin.  :D
    Omaa pöljyyttähän se oli. Kesällä piti hihna vaihtaa, mutta kun ei muka kerennyt muiden höyhötyksien takia. Hihna oli 5vuotta ja 50000km.  ::)
  • #5147 kirjoittanut Rölli 09 Sep 2016
  • Paljon puhutussa Multian Sinervässä  Thumb Thumb Thumb
  • #5148 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Sep 2016
  • Paljon puhutussa Multian Sinervässä  Thumb Thumb Thumb
    En ole paikalla >:( Voin tulla huomenna iltapäivästä käymään Thumb
  • #5149 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Sep 2016
  • Mitä tykkäät paikasta?
  • #5150 kirjoittanut jamppa508 09 Sep 2016
  • Aaslan saaressa Rymättylässä
  • #5151 kirjoittanut smy 09 Sep 2016
  • Tänään leiriydyttiin Tarttoon hotelli Kantrin pihaan. Täällä varmaan viikonloppu ja sitten luultavasti Kuresaaren suuntaan.
  • #5152 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Sep 2016
  • Tänään leiriydyttiin Tarttoon hotelli Kantrin pihaan. Täällä varmaan viikonloppu ja sitten luultavasti Kuresaaren suuntaan.
    Kuresaari hieno paikka Thumb
  • #5153 kirjoittanut smy 09 Sep 2016
  • Kuresaari hieno paikka Thumb

    Jep, mahtava paikka. Kyllä itse tykästynyt tähän Viron kiertoon asuntoautolla. Viime vuonna tuli ekan kerran käytyä, ja tästä kyllä tuli jokavuotinen traditio.
    Ja palvelu Tallinnan ulkopuolella keskieurooppalaista tasoa ja en tarkoita Ranskaa...
  • #5154 kirjoittanut trapper 09 Sep 2016
  • Kalajärvellä Seinäjoen tuntumassa,kohta saunaan
  • #5155 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 09 Sep 2016
  • Kalajärvellä Seinäjoen tuntumassa,kohta saunaan
    Yleinen sauna vuoro Thumbd
  • #5156 kirjoittanut mjh48 09 Sep 2016
  • Tänään leiriydyttiin Tarttoon hotelli Kantrin pihaan. Täällä varmaan viikonloppu ja sitten luultavasti Kuresaaren suuntaan.

    Onko Karlovan sataman karavanpaikka tuttu, keskustaan on sieltä matkaa 1,5 km.
    Paikka on siis Tartossa.

    Tuolta minun kotisivulta selviää sijainti
    matkaan.mbnet.fi
  • #5157 kirjoittanut seppoko 09 Sep 2016
  • Onko Karlovan sataman karavanpaikka tuttu, keskustaan on sieltä matkaa 1,5 km.
    Paikka on siis Tartossa.

    Tuolta minun kotisivulta selviää sijainti
    matkaan.mbnet.fi

    http://www.visitestonia.com/fi/tarton-karlovan-sataman-karavaanarialue
  • #5158 kirjoittanut smy 09 Sep 2016
  • Onko Karlovan sataman karavanpaikka tuttu, keskustaan on sieltä matkaa 1,5 km.
    Paikka on siis Tartossa.

    Tuolta minun kotisivulta selviää sijainti
    matkaan.mbnet.fi

    Ankean oloinen paikka. Bajamajat yöaikaan vessana ja muutenkin tylsä asfalttiparkkis. Käytiin viime vuonna katsomassa ja todettiin kiitos ei.
    Tuosta Hotellin Kantrin pihamajoituksesta olen tykännyt. Sähkö, wc, suihku ja  nurmikenttä johon sopii kuuluu hintaan. 15€/yö. 5km keskustaan (20min fillarilla)  ja ihan ison kauppakeskuksen vieressä. Nätti rauhallinen paikka.
  • #5159 kirjoittanut kimi 09 Sep 2016
  • Tänään leiriydyttiin Tarttoon hotelli Kantrin pihaan. Täällä varmaan viikonloppu ja sitten luultavasti Kuresaaren suuntaan.

    Olemme joskus yöpyneet vaimon kanssa kyseisessä hotellissa. Edellisenä åpäivänä Virossa oli joku iso juhlapäivä ja hotellin henkilökunnan kunto sen mukainen. Mukava nuori tarjoilija ei tainnut onnistua yhdenkään tilauksen kanssa, vääriä ruokia ja juomia vääriin pöytiin salin täydeltä. Laskutkaan ei ihan täsmännyt.
    Tuosta ei jäänyt mitenkään paha mieli koska se kohdistui kaikkiin asiakkaisiin ja tunnelma oli ok.
  • #5160 kirjoittanut Kartsavaanari 09 Sep 2016
  • Aavasaksalla aavasuvannon majoilla yövytään , huomenna muoniota kohti.
Sivuja:
Toiminto