Sivuja:
Toiminto
  • #5131 kirjoittanut seppoko 31 Aug 2016
  • Haimeri ei taida liikkua, mutta minä sitäkin enemmän sen ympärillä ja sisälläkin.
  • #5132 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 31 Aug 2016
  • Haimeri ei taida liikkua, mutta minä sitäkin enemmän sen ympärillä ja sisälläkin.
    Ja minä olen luulut,että matkailuautot liikkuu,ja vaunut ei ;) :D
  • #5133 kirjoittanut 88k5 31 Aug 2016
  • ^

    No jos tarkkoja ollaan, niin hyvin Itä-Suomeen olet menossa. Muuten olisit joutanut käväisemään laiturissa.  :)
    Juu, lakipiste on idässä, mutta reitti kulkee keski-Suomen ja pohjois-Savon rajaa puolin ja toisin, vetten yli poiketen matkalla kansallispuistoissa . Mutta vähän jää sivuun laituriparlamentti  ;) Toisella kertaa  :D
  • #5134 kirjoittanut seppoko 31 Aug 2016
  • Ja minä olen luulut,että matkailuautot liikkuu,ja vaunut ei ;) :D

    Pitää kerätä voimia tulevaa koitosta varten.  :D
  • #5135 kirjoittanut LMC-91 01 Sep 2016
  • Mökille mieli halajaa ;D Pohjois-Savoon matkataan, kunnes muksut pääsee koulusta Thumb
  • #5136 kirjoittanut vette80 03 Sep 2016
  • Juuri tulin Tilkunpeltoon Thumb
  • #5137 kirjoittanut Arska 03 Sep 2016
  • Leininrantaan tultiin,viimeisen paikan saimme. Täällä onkin musiikki treffit siksi paikka on näin täynnä.
  • #5138 kirjoittanut ohcejohka 03 Sep 2016
  • Terkkuja Motoparkista Virtasalmelta.
  • #5139 kirjoittanut Roksis 03 Sep 2016
  • Kohta Kukonhiekkaan.
  • #5140 kirjoittanut vette80 04 Sep 2016
  • Hetki sitten tulin tänne Kuninkaanlähteelle. ..Tilaa on...
  • #5141 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Sep 2016
  • Ajeltiin Joensuun jälkeen Möhköön. Auto jäi vähän könölleen, joten jääkaappi ei pelittänyt. Rupesin kääntämään autoa, niin kone pysähtyi. Työnnettiin ja osittain startilla avittamalla saatiin pois keskeltä pihamaata. Etsittiin vikaa ja paikallistettiin pysäytys solenoidiin. Solenoidi on hankalassa kohden. Saatiin pois, kun kiintoavain haettiin Ilomantsista ja kyläseppä käänsi sen 90 asteen kulmaan. No, silloin oli kulunut neljä tuntia. Kolisteltiin solenoidin sisukset pois ja laite takaisin paikalleen. Nyt homma hoidettu ja starttaus. Eipä pelitäkkään. Syyläristä nesteet pois ja syyläri kouraan. Jakohihna näkyville. Voi viddu, viiden sentin matkalta hihnan hampaat irronneet. Hihna pois ja kaverikyydillä Kuopioon. Huomenna hihnan ja kiristysrullan tilaus. Sitten jokunen päivä takaisin Möhköön ja uusi hihna paikalleen.   ...Voi viddu sentään.  >:(
    Mutta valoyö oli mahtava.  Thumb


  • #5142 kirjoittanut Weicco 05 Sep 2016
  • ^
    Puuhastella pitää.
  • #5143 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Sep 2016
  • Sanan varsinaisessa merkityksessä PITÄÄ.  ;)
  • #5144 kirjoittanut jamppa508 05 Sep 2016
  • Ajeltiin Joensuun jälkeen Möhköön. Auto jäi vähän könölleen, joten jääkaappi ei pelittänyt. Rupesin kääntämään autoa, niin kone pysähtyi. Työnnettiin ja osittain startilla avittamalla saatiin pois keskeltä pihamaata. Etsittiin vikaa ja paikallistettiin pysäytys solenoidiin. Solenoidi on hankalassa kohden. Saatiin pois, kun kiintoavain haettiin Ilomantsista ja kyläseppä käänsi sen 90 asteen kulmaan. No, silloin oli kulunut neljä tuntia. Kolisteltiin solenoidin sisukset pois ja laite takaisin paikalleen. Nyt homma hoidettu ja starttaus. Eipä pelitäkkään. Syyläristä nesteet pois ja syyläri kouraan. Jakohihna näkyville. Voi viddu, viiden sentin matkalta hihnan hampaat irronneet. Hihna pois ja kaverikyydillä Kuopioon. Huomenna hihnan ja kiristysrullan tilaus. Sitten jokunen päivä takaisin Möhköön ja uusi hihna paikalleen.   ...Voi viddu sentään.  >:(
    Mutta valoyö oli mahtava.  Thumb



    Kyllä suuri ihme on tapahtunu jos selviät pelkällä hihnanvaihdolla  :( mittaa nyt ainakin venttiilivälykset
  • #5145 kirjoittanut Alan 05 Sep 2016
  • Sanan varsinaisessa merkityksessä PITÄÄ.  ;)

    Muistithan nisu kahvit vai menikö suorittamiseksi?  ::)

    Paljonko oli hihnalla ikää?
Sivuja:
Toiminto