Sivuja:
Toiminto
  • #5011 kirjoittanut HarriOlavi 04 Aug 2016


  •  Huomenna Tallinnan hotelliin. Lauantai aamuna laivalla kohti synnyinmaata.
  • #5012 kirjoittanut winemaker 04 Aug 2016
  • Ei liiku, on täällä.

    Tervetuloa mukaan juhlimaan 45 V - taivaltamme tänne Kuninkaanlähteelle.  Kunkku-Ukkokin innoistui, mokoma.

    https://asiakas.kotisivukone.com/files/sfcsatakunta.kotisivukone.com/45_V.pdf

  • #5013 kirjoittanut Arska 04 Aug 2016
  • Tuttuja paikkoja,kun asutiin kotkassa ;) Thumb
    Missäpäin Kotkaa oot asunut ja milloin? Me asutaan mussalossa taitaa linnuntietä Santalahteen olla pari kilometriä.
  • #5014 kirjoittanut pamaus 04 Aug 2016
  • Ilta hämärtyy Kokkolan campingissä









  • #5015 kirjoittanut arska100 04 Aug 2016
  • Ilta hämärtyy Kokkolan campingissä
    Mä olin samalla paikalla viikko sitten.. hieno paikka. Ei taida enää olla täynnä?
  • #5016 kirjoittanut MipHe 05 Aug 2016
  • Tänään olisi ensimmäinen viikonloppu reissu omalla autolla edessä. Eiköhän tuo perinteinen Ähtäri/ Tuuri combo oteta alkuun matkakohteeksi.

    Lähetetty minun SM-A500FU laitteesta Tapatalkilla
  • #5017 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Myönnän, että siellä mekin matkailuautolla ensimmäinen suomiyö aika tarkkaan viisi vuotta sitten vietettiin. Sen koommin en ole käynyt. ;D
  • #5018 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 05 Aug 2016
  • Missäpäin Kotkaa oot asunut ja milloin? Me asutaan mussalossa taitaa linnuntietä Santalahteen olla pari kilometriä.
    Karhuvuoressa ja keskustassa ;)
  • #5019 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Karhuvuoressa

    Kovia kulmia oli aikanaan. Vehkalahden ja Haminan rajoilla asuin viime vuosituhannen lopulla ja joskus tuolla kävin.  :o
  • #5020 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 05 Aug 2016
  • Kovia kulmia oli aikanaan. Vehkalahden ja Haminan rajoilla asuin viime vuosituhannen lopulla ja joskus tuolla kävin.  :o
    Hengissä selvittiin ;) Thumb
  • #5021 kirjoittanut JanMac 05 Aug 2016
  • Viiden päivän rundi ja joka kerta vaihdettiin maisemaa yön jälkeen. Porvoo-Juva-Puumala-Joroinen mitä niitä kaikkia olikaan, menee paikat jo sekasin kun liikkuu.
    Uusia huomioita ja oppia taas tuli yöpaikan valinnasta. Esmes Joroisten golfklubin P paikka VAIKUTTI erinomaiselta, mutta neljän jälkeen yöllä alko nurmikoneet huutamaan  Thumbd  . Ei olis arvannu
  • #5022 kirjoittanut Alan 05 Aug 2016
  • Hengissä selvittiin ;) Thumb

    Sen verran seurannut, että Kotkassa on moni kuollut. Ennen aikojaan. :o

    Vaan kyllä säännöstään palaan paikalle, mukava käydä. Paikalliset on reilua väkeä, mutta ensin vieraan pitää saavuttaa hyväksyntä. Siinä menee aikansa.
  • #5023 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 05 Aug 2016
  • Sen verran seurannut, että Kotkassa on moni kuollut. Ennen aikojaan. :o

    Vaan kyllä säännöstään palaan paikalle, mukava käydä. Paikalliset on reilua väkeä, mutta ensin vieraan pitää saavuttaa hyväksyntä. Siinä menee aikansa.
    Pikku veli kuoli siellä ja minä löysin autotallista oli 12V :( Minä 14V...
  • #5024 kirjoittanut jip59 06 Aug 2016
  • Lievää hyötykäyttöä jälleen matkakulkineelle eli ollaan Kristiinankaupungis sa urheilukentän parkkipaikalla. Nuorimmaisella on pari lajia yleisurheilukisoiss a kilpailtavana. Kun eka laji oli aamupäivällä ja viimeinen on  myöhään iltapäivällä niin on mukava viettää luppoaika asuntoautossa.
  • #5025 kirjoittanut arska100 06 Aug 2016
  • Nyt jo matkalla kotiin..
Sivuja:
Toiminto