^Töitä tänne on tultu tekemään,eikä baarissa istumaan
^^
Pojat olleet baarissa, oletan.
Jatkakaa.
^Töitä tänne on tultu tekemään,eikä baarissa istumaan Aamulla alkaa loma.Iltapäivällä kohti Tuuria. Sitten Hesaan ym ym
Kuva ilmeisesti Valakselta..mimmone mesta Kristallinranta oli? Asuntovaunut mäntymetsässä, oikein kiva ranta. Täältä kuvaa http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/ Ajeltu lyhkäinen siirtymä tänne Power Parkkiin, eka rivi kahta paikkaa vaille täynnä jo ja näkyy muutenkin olevan aika tavalla porukkaa joka ei liene yllätys kellekkään.Taas sielä, nyt "mun" paikalla. Taas sielä, nyt "mun" paikalla. No mä kans aloin muistelemaan ettei ois ollut sun paikka viimeksi. Joo pojat halusivat ennen loman loppua vielä tänne uudelleen joten nyt ollaan sitten oikein kuumissa olosuhteissa, viimeksi oli "parempi" huvipuistosää.. Näillä näkymin Oulujärven rannalla.
Huomenna Etuniemeen.
Meille uusi paikka, joten kiva tutustua Tuulkaahan tänne poriin nyt saa päivälippuja...
Viikonloppuna näillänäkymin ollaan lopettelemassa reissuelämää 3 viikon autossa asumisen jälkeen :)Kotiin ei kyl ihan kauhee ikävä o yllättäny...
Tuulkaahan tänne poriin nyt saa päivälippuja... Saako myös yö lippuja. jottei tarvitse mennä muualle yöksi.? Ivaloon katteleen kelkkojen upotusta ja ....
|