rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.  (Luettu 696717 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1665 : 31.05.2013 kello on 20:26 »
    Kai siksi kun olen niin hyväntahtoinen. Oma vika  ;)

    Tuo hyväntahtoisuus on hyve normaali elämässä mutta siitä pitää päästä eroon tässä harrastuksessa.  :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1666 : 31.05.2013 kello on 20:30 »
    Pidetään mielessä  Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:30
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1667 : 31.05.2013 kello on 20:32 »
    ^^
    Homma on kyllä yksiselitteisen selvä. Ei lainaan, ei vuokralle. Koskaan ei vehkeet lainassa parane.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1668 : 31.05.2013 kello on 20:33 »
    Aamulla suuntana Iitti ja siellä kaksikin paikkaa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1669 : 31.05.2013 kello on 20:47 »
    Huomenna on pojilla vielä koulupäivä. Koulu alkaa klo 8 ja kestää 45 min eli todistusten jako. Josko sen jälkeen piironkiautolla Keskisen Vesan kyläkauppaan "rahaa polttamaan" (on usein jäänyt muutamiin kymppeihin). Tulomatkalla voisi yöpyä Kalajärvellä jotta saisi viimeisen leiman Caravanhuiput-passiin ja seuraava yöpyminen ketjuun kuuluviin paikkohin maksuton.

    Ai niin... viime viikonloppuna oltiin yötä paikassa missä ei ole ennemmin tullut yövyttyä eli Seinäjoen raviradalla, siis kaviouralla. Molemilla pojilla oli useampi peli siellä pelatussa jalkapallon Luiz Antonio Cupissa ja kun poikien ensimmäiset pelit olivat la ja su klo 8.00 niin olipa kiva olla muutaman kymmenen metrin päässä kentästä heti herättyä. Semminkin kun joukkuekaverit lähtivät kotoa noin tuntia ennemmin että ehtivät pelipaikalle.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1670 : 31.05.2013 kello on 20:56 »
    Koskaan ei vehkeet lainassa parane.
    Ei kai tuokaan aina ole itsestään selvyys. ::)
    Mulla ei aikoinaan ollut autonkuljetustraile ria ja kun sen tarve kuitenkin usein ilmeni niin kaverilta kävin lainaamassa. Koskaan en vuokran hintaa kysynyt eikä sitä koskaan pyydetty sillä systeemi oli se että valot toimii kun kun kärryn palautan. Joka kerta sitä kärryä piti parsia valojen puolesta ennenkuin sillä kehtasi ihmisten ilmoille lähtiä.

    Tuo lainaajakaveri tiesi sen jo etukäteen että kun vain meikä (autosähköasentaja) sattuisi kärryä tarviin niin jälleen kerran saisi valot kuntoon.
    Ei siinä mitään tuo yhteistyö toimii hyvin.

  • Vieras
  • Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1671 : 31.05.2013 kello on 21:02 »
    Ei kai tuokaan aina ole itsestään selvyys. ::)
    Mulla ei aikoinaan ollut autonkuljetustraile ria ja kun sen tarve kuitenkin usein ilmeni niin kaverilta kävin lainaamassa.

    Itse näen trailerissa aika suuren eron matkailuvaunuun/ -autoon..kyllä minäkin peräkärryä voisin lainata jos mulla nyt sellainen edes olisi, näissä vehkeissä kun on hiukan enempi särkymisvaaraa ja jos sitten särkyy niin aika kauan saattaa joutua odottamaan osia/korjausta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1672 : 31.05.2013 kello on 21:17 »
    Itse näen trailerissa aika suuren eron matkailuvaunuun/ -autoon..kyllä minäkin peräkärryä voisin lainata jos mulla nyt sellainen edes olisi, näissä vehkeissä kun on hiukan enempi särkymisvaaraa ja jos sitten särkyy niin aika kauan saattaa joutua odottamaan osia/korjausta.

    empä lähtis toiste peräkärryä lainaamaan
    nimittäin kun koko runko oli viimeksi kiero
    lainauksen takia
    ja saihan siitä hyvityksen
    kaffepaketin
    jotta se siittä lainaamisesta  >:(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:02
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1673 : 31.05.2013 kello on 21:22 »
    Aamulla suuntana Iitti ja siellä kaksikin paikkaa.
    Valmistujaisia vaiko koirajuttuja? Näyttelyitä ei taida olla. Kovasti työ ajelette, tässä olis lähellä haukuttavia  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1674 : 31.05.2013 kello on 23:15 »
    Valmistujaisia vaiko koirajuttuja? Näyttelyitä ei taida olla. Kovasti työ ajelette, tässä olis lähellä haukuttavia  :)

    Ihan tavanomainen sukulaispaikka ja meidän "multivalion" kasvattaja, joka saisi trimmata valion huippukuntoon. Kiitos vaan, mutta eipä taida vain viikonlopun aikana enää kolmatta ja neljättä paikkaa. Siellä olisi Kouvolassakin yksi paikka, jonka saatat tunteakin. On ainakin sanonut käyneensä sinun juttusilla. Saattoi olla silloin juttuakin, kun olin talvea Esapnjassa.

    Eihän me nyt olla ajeltu sitten etelän matkan paluun. Vain sen verran, että auto kävi huollossa ja katsastuksessa. Omakotitalo ja vene vaativat osansa.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:16.02.2020 kello on 15:16
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1675 : 31.05.2013 kello on 23:22 »
    empä lähtis toiste peräkärryä lainaamaan
    nimittäin kun koko runko oli viimeksi kiero
    lainauksen takia
    ja saihan siitä hyvityksen
    kaffepaketin
    jotta se siittä lainaamisesta  >:(
    Sama täällä itselleni, tuli tuossa talvella saksasta uusi lavettiperäkärry ja kun sen uusia pintoja kattoo ni kyllä se lainaan antamisen tarve siitä häipyy. Seiskoot ennemin pihassa sen muutaman kympin eestä mitä verot ja vakuutukset ovat kuin lainassa särjettävänä.
    Reissuun olis tarkoitus lähteä tuonne Kolin suuntaa ihan pika pyrähdys mut tulispahan käytyy..... :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1676 : 1.06.2013 kello on 00:20 »
    Lainasin kaverin peräkärryä, ja yllätys, yllätys. Kun tökkäsin virtapistokkeen kiinni, hävisivät kaikki valot. Ajelin kärryn kanssa kotia ilman valoja. pihalla käänsin kärryn kyljelleen ja rupesin hakemaan syytä moiseen. Oli aikamoinen viritys johdoissa, joten katsoin parhaaksi uusia koko johdotuksen. Vaihdoin koko johdotuksen ja kaveri sai ainakin valojen puolesta toimivan kärryn.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1677 : 4.06.2013 kello on 19:04 »
    Vaii tää ei viikonlopun liikkumisiin vaikuta, nii nakkaampaha toss kommentin käytyyn keskusteluun.. asunto auto on mulla se mun koti (kotia ei vuokrata eikä lainata) ja toi vaunu on vierasmaja työkavereitten kämppä ja niin edelleen , toki oon iteki siin yöpyny mutt asenne on ollu semmonen ett oon kyläilemäss.. enimmäkseen ollu mun poikien käytöss..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:22.04.2024 kello on 12:37
    • Jaa mitä että?
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1678 : 6.06.2013 kello on 22:44 »
    Kylläpä on Ideaparkin parkissa rauhallista  :D
    Huomenna matka jatkuu Lahteen, voimistelun merkeissä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:16.02.2020 kello on 15:16
    Vs: Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
    « Vastaus #1679 : 6.06.2013 kello on 23:00 »
    Eipä juuri missään, vaunu makaa pihassa ja pari tuhatta kuusen tainta tuli aamulla et se liikkuminen taitaa rajoittua tuonne aukkooooo.....