Sivuja:
Toiminto
  • #1636 kirjoittanut ihaa 20 May 2013
  • aatteletpa sinä fiksusti ihaa  :)

    No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja.  ;)
    En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.
  • #1637 kirjoittanut sipu 20 May 2013
  • No kiitti mutta palstaa lukiessa tuntuu että tuo fiksuus tuon Adrian käytöstä on kaukana. ;D.... mutta oikeesti, välillä tuntuu että jos on uuden matkailuauton ostanut niin ***** ja arkahan sen täytyy olla jos sillä ei olla tukka putkella ajamassa, mutta minä nyt en ole koskaan ollut mikään reissaaja.  ;)
    En edes sillä aiemmalla täysin katetulla matkamoottoripyöräl lä, minun ajoihin olisi käynyt vallan mainiosti nakupyörä mutta se ajamisen laatu on toista.

    en noista mopottimista mittää tiedä
    mutta toi  hmm .."nakupyörä "
    sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut  ;D :D
  • #1638 kirjoittanut ihaa 20 May 2013
  •  :D
    toi  hmm .."nakupyörä "
    sai kyllä kirvotettua aamun ekat naurut  ;D :D

    Tässä niiden ero:

    Vasemmalla täyskatettu matkapyörä ja oikealla sitten se nakupyörä.  ;D
  • #1639 kirjoittanut sipu 20 May 2013
  • ihaa toi katettu on edottomasti paremman
    ja turvallisemman näkönen  Thumb
    vaikka en itse ajais kummallakaan
    enkä uskaltais olla edes siellä peräpenkillä kyydissä  :o
  • #1640 kirjoittanut retkeilijä 20 May 2013
  • Olimme mobiililla iltaa ja yötä viettämässä Kuopion Ritoniemessä reissuparkissa. Kahdestaan vaimon kanssa tunnelmoimassa liköörin kera.  ;)
  • #1641 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 20 May 2013
  • ihaa toi katettu on edottomasti paremman
    ja turvallisemman näkönen  Thumb


    Skootteri, mikä skootteri.  ;D
  • #1642 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 20 May 2013
  • Koti pihassa grillaten ;) Tietysti vaunun kuupeella :D
  • #1643 kirjoittanut Alan 20 May 2013
  • Vene kuntoon ja veteen, jos sää ei ole mahdoton.

    Auto saa levätä pari viikkoa, siivotaan ja huolletaan ennen seuraavaa reissua.
  • #1644 kirjoittanut sipu 20 May 2013
  • Vene kuntoon ja veteen, jos sää ei ole mahdoton.

    Auto saa levätä pari viikkoa, siivotaan ja huolletaan ennen seuraavaa reissua.

    onnea vesille
    ja huisin hauskaa veneilyä  Thumb
  • #1645 kirjoittanut Arska 20 May 2013
  • Ei pääse tänäkään viikonloppuna minneen reissuun,vaarin pikkulillin ristiäisiä vietetään lauantaina Thumb
  • #1646 kirjoittanut Jushi69 20 May 2013
  • :D
    Tässä niiden ero:

    Vasemmalla täyskatettu matkapyörä ja oikealla sitten se nakupyörä.  ;D
    Ihaa ei häveliäisyyttään viittiny kertoa että se nakupyörä merkintä tulee siitä että kun ajelet ihan nakuna sitä oikeanpuolen pyörää niin tosiaan kaikki näkyy.. ;D Thumb
  • #1647 kirjoittanut AnneN 21 May 2013
  • Kai sentään kypärä kuuluu varusteisiin- tärkeät paikat suojattuna?  :laugh:
  • #1648 kirjoittanut ihaa 21 May 2013
  • Kai sentään kypärä kuuluu varusteisiin- tärkeät paikat suojattuna?  :laugh:

    Nykyään käytän kypärää vain polkupyöräillessä ja toki töissä.  ;D

    Moottoripyöräkypärä n ja ajovarusteet jätin odottamaan joko myöhempää käyttöä varten josko vuokraisi joksikin viikonlopuksi jonkun mopon tai sitten vain muistoksi... Ei parane olla liikaa moottorikäyttöisiä harrastuksia, tämäkin vie jo kaiken liikenevän ajan.

  • #1649 kirjoittanut vippe 21 May 2013
  • ihaa toi katettu on edottomasti paremman
    ja turvallisemman näkönen  Thumb
    vaikka en itse ajais kummallakaan
    enkä uskaltais olla edes siellä peräpenkillä kyydissä  :o
    Ei moottoripyörä tapa..ajotapa ..niin autoilijan kuin moottoripyöräilijän kin ajotapa tappaa pahimassa tapauksessa  ???
    Hirveän monta tapausta tiedossa, kun ukko innoissaan sen ison mopottimen ostaa... on viimeksi ajanut jollain tuutilla vuonna nakkisota ja vääntää sen ison nykypyörän kaasukahvasta ja humps..ollaankin päin jotain tai ojassa mutkassa kun ei hallita pyörää.. Itse olin monen monta ennakoivanajon kurssilla..ruosteen poistoajossa jne jne..ihan ykkönen aina se turvallinen ajotapa! Silti jouduin mp kolariin ..no siinä syynä oli autoilija.

    No niin..mehän liikutaan viikonloppuna Teersalossa Silakkahässäkässä ja muutenkin merellä..sään salliessa  Thumb
  • #1650 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 21 May 2013
  • Kotosalla edelleenkin,mutta kesäkuun 10pv,alkaa emännällä kesäloma ja sit menoksi :D
Sivuja:
Toiminto