Parkanoon ja Keuruulle näyttelyreissu!
Parkanoon ja Keuruulle näyttelyreissu!
Pojan kevätloma on ensi viikolla joten viikonloppuna suhaillaan willingen nimiselle paikkakunnalle saksan maalle laskettelemaan.
On sopivan lähellä, kun keskiviikko iltana pitää olla jo kotona. http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/8237 porvooseen 4v syntäreille
siellä onkin tiedossa kova meno ja meininki sekä ääntä miten noista pikkuihmisistä lähteekin sellanen metteli huoh ei siis mitkään hiljaset bileet mutta kotiin tulaan lauvanaina saunomaan kun mukana on isommat mummin silmäterät ja he taas menevät sunnuntaina omaan kotiinsa ollaan sitten jo heitä lähempänä Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset..
Karhulassa, olis Vaarin(äidin isän) hautajaiset.. oi miten surullista osanottoni suruusi
Ompahan vähän kinthaalla. Mökille vai kulkimella jonnekkin.
Piti mennä venemessuille, mut mä haluuun vaunulle ..joten menemme vaunulle
Eipähän mennä minnekään olisi joku viikonloppu oltava
välillä kotonakin että sillehen. Joopa Joo..... oi miten surullistaKiitos Sipu!! Kyllähän tuota ikää jo kerkes kertyä ennen kuin lähtö tuli, 100 vuotta tuli täyteen syyskuussa. Kiitos Sipu!! Kyllähän tuota ikää jo kerkes kertyä ennen kuin lähtö tuli, 100 vuotta tuli täyteen syyskuussa. wauu mahtavaa olin tässä muutama vuosi sitten 90v synttäreillä ja nekin juhlat olivat todella hienot kun sankarikin oli oikein vetreessä kunnossa mutta niin vaan hänenkin aika koitti siirtyä vaimon luokse taivaankotiin Piti mennä venemessuille, mut mä haluuun vaunulle ..joten menemme vaunulleMut ei syödä sit herkkuja Mut ei syödä sit herkkujaVAunulla syödää kuten kotonakin. Reissussa saattais lipsuu.. Jaa missä... No tämä leirintämatkailija on laavukankaan kanssa lopen mettissä. Maastoissa johon on turha kuvitella vaunun tai auton kanssa pääsevänsä. Kaikenlaista...
Jaa missä... No tämä leirintämatkailija on laavukankaan kanssa lopen mettissä. Maastoissa johon on turha kuvitella vaunun tai auton kanssa pääsevänsä. Kaikenlaista...Saha matkaan ja vaunun mentävä aukko siihen ja samalla tulee polttopuut laavulle vaikka märkä puu ei lämpöä anna eikä pala |