Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (969/1819) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.07.2016     kello on 17:53 ---Selvä.  :)

Multian sijainti on vaan turhan rauhallinen noin tekemisen kannalta, kun tahtoo olla melkoisia aktiivilomia nää meidän perhereissut. Päivät mennään milloin missäkin, illalla vasta pysähdytään sopivaan paikkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tällä viikolla Kaustinen.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.07.2016     kello on 18:26 ---Wanhat vehkeet joskus käyn, rouva siellä on joskus käynyt niin ei ole kiire. Tuuri ei ole mun juttu yhtään.

--- Lainaus päättyy ---
Ja täälä muuten semmoset isännät jotka pitää huolen,että ei pidetä meteliä ;) Ja poliisit kiertää joka päivä Thumb Sanosin jotta monta SFC-Aluetta rauhallisempi Thumb

MoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.07.2016     kello on 19:40 --- Ja täälä muuten semmoset isännät jotka pitää huolen,että ei pidetä meteliä ;) Ja poliisit kiertää joka päivä Thumb Sanosin jotta monta SFC-Aluetta rauhallisempi Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Täytyypä tulla joskus testaamaan paikka. Nimimerkillä ilman alkoholia kohta jo 8 kk 😀

P.S. Ei tippa tapa... Jne. Mutta minun tapauksessa niin kävisi, jos joisin 😀

Turhan Höpöttäjä:
Mökille mentäisi, mutta kun on vieraita änkeemässä. Eihän vieraissa mitään, mutta kun se vastavuoroisuus ontuu. Jos luoja suo, niin perjantai olisi lomapäivä, elikkä viikonlopun kanssa kolme päivää. Kaustinen tuntuisi mukavalta pakopaikalta. Jos säät ei suosi, ei haittaa meitä tilavan kulkimen omistajia.  ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.07.2016     kello on 18:05 ---Täältä lyhyt matka Tuuriin,wanhoin vehkeisiin,jne.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo Wanhat vehkeet tuo minulla mieleen äijät, jos vastaavaa ajattelee naisten paikkana niin sitten Wanha tavara ja posliini.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View