Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (968/1819) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.07.2016     kello on 17:44 --- Ei alkomahoolia Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pois sellaset ..meistä  :-*
mutta voi olla
että omppu % iskee tässä kohta
bileissä lystikkäissä   ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.07.2016     kello on 17:29 ---Ei täälä ole mitään bileitä,jokasella väärä kuva :( Selviää vaan käymällä täälä Thumb Täälä saa alennusta SFC Kortilla Thumb Ja uusittu lasten leikki kenttä ynnä muuta...

--- Lainaus päättyy ---

Selvä.  :)

Multian sijainti on vaan turhan rauhallinen noin tekemisen kannalta, kun tahtoo olla melkoisia aktiivilomia nää meidän perhereissut. Päivät mennään milloin missäkin, illalla vasta pysähdytään sopivaan paikkaan.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.07.2016     kello on 17:53 ---Selvä.  :)

Multian sijainti on vaan turhan rauhallinen noin tekemisen kannalta, kun tahtoo olla melkoisia aktiivilomia nää meidän perhereissut. Päivät mennään milloin missäkin, illalla vasta pysähdytään sopivaan paikkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Täältä lyhyt matka Tuuriin,wanhoin vehkeisiin,jne.

Alan:
Wanhat vehkeet joskus käyn, rouva siellä on joskus käynyt niin ei ole kiire. Tuuri ei ole mun juttu yhtään.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.07.2016     kello on 18:26 ---Wanhat vehkeet joskus käyn, rouva siellä on joskus käynyt niin ei ole kiire. Tuuri ei ole mun juttu yhtään.

--- Lainaus päättyy ---
Tuuriin vaan,lapset Tivoliin,ja itse kuski terasille ;) :D Ja vaimo shoppailemaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View