Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (64/1794) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 20.10.2011     kello on 21:47 ---Hold your horses  ;D
Mulla on Maanantai tiistai sekä keskiviikko kysytty pekkanen jo hyvissä ajoin vapaaksi kun on syysloma Kainuussa.Notta en ole työnantajan käytettävissä piiiitkään aikaan. :P

--- Lainaus päättyy ---

täällä oli vain 3 päivää mun musukoilla ja nekin loppuu huomenna , jota maanantaina taas joutuvat tai pääsevät opia takomaan kalloon .. :)  toivottelen sinne oikein hauskaa ja rentouttavaa vapaata .. :)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.10.2011     kello on 22:01 ---täällä oli vain 3 päivää mun musukoilla ja nekin loppuu huomenna , jota maanantaina taas joutuvat tai pääsevät opia takomaan kalloon .. :)  toivottelen sinne oikein hauskaa ja rentouttavaa vapaata .. :)

--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti oli rentouttava loma mussukoitten kanssa ja kiitos toivotuksista.Luule n että on hauskaa taas pitkästä aikaa ja varsinnii odottamattoman loman tiimoilta.. ;)

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.10.2011     kello on 21:31 ---Milloinkahan niin sanotut matala palkkaiset menee lakkoon. ::)

--- Lainaus päättyy ---
    Tuolta Kiinan ja Intian tienoilta kannattaisi varmaankin kysellä... ;)

Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 20.10.2011     kello on 23:11 ---    Tuolta Kiinan ja Intian tienoilta kannattaisi varmaankin kysellä... ;)

--- Lainaus päättyy ---

Siellä ei taideta paljo lakkoilla. Jos euron tienaa päivässä niin varmaan töitä tekee sunnuntainakin.

remu:
Nää vaanarit liikuskelee Vuosaarensuunassa Rastila campingillä ;D
Kattellaan mitä sieltä suunnalta löytyypi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View