Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.10.2011 kello on 21:31 ---Milloinkahan niin sanotut matala palkkaiset menee lakkoon. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun tulot ei riitä menoihin.. 8)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 20.10.2011 kello on 21:24 ---Nyt tulee toinen kerta kun olen lakossa.Lisäksi olen saanut maistaa työnantajan tarjoamaa työnsulkua joka kesti muistaakseni 49 päivää mutta olihan silloin paras kesä menossa niin eipä haitanna mitään.Tosin lopettihan ne sen tehtaankin :D :D Liekkö ollut vaikutusta.Ihan sama..
Notta huomenna päivällä vaunulle vai mikä se oli...
--- Lainaus päättyy ---
ja sununtaina pääsevät sopuun ja sinä meet hymyillen tahkonääreen :D
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 19.10.2011 kello on 21:38 ---jos aikaa on niin käykää luonnontieteellises sä museossa.
--- Lainaus päättyy ---
Se käytiin edellislomalla katsomassa sillä se oli poikien "tärkeyslistalla" kärkipäässä, kuten myös Tropicaario. ;)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.10.2011 kello on 21:44 ---ja sununtaina pääsevät sopuun ja sinä meet hymyillen tahkonääreen :D
--- Lainaus päättyy ---
Hold your horses ;D
Mulla on Maanantai tiistai sekä keskiviikko kysytty pekkanen jo hyvissä ajoin vapaaksi kun on syysloma Kainuussa.Notta en ole työnantajan käytettävissä piiiitkään aikaan. :P
Haapaniemen Paroni:
Kotosalla :) launtaina auton ja vaunun pesuun ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta