Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 7.10.2011 kello on 17:52 ---jos ei olekkaan ensilumia .. suututko jos toivon ,ettei olis vielä lumia silloin , mutta onnea mettästykseen kuitenkin :)
--- Lainaus päättyy ---
En toki, jos et siekään suutu jos minä toivon että tupruttais oikein kunnolla :D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 7.10.2011 kello on 21:25 ---En toki, jos et siekään suutu jos minä toivon että tupruttais oikein kunnolla :D
--- Lainaus päättyy ---
;D enhän toki .. jos et toivo sitä tänne meillepäin ... :D
1****:
Perttaus, Rovaniemi. Huomenna aamulla siirrytään Niesanselälle Kolariin.
LMC-99:
-No niin.. lasten loma kutsuu ja kohti TRE viikonloppuna 15.10.. teatteri liput plakkarissa musikaaliin I LOVE YOU BECAUSE..onko joku käynyt kuuntelemassa / katsomassa..näin musiikin ystävänä odotan ilolla lauantai iltaa.
-Sitten uimaan nokialle, tietenkään ei ajeta ikean ohi eikä myöskään lempäälän ideaparkin..sillä välin kun akat shoppailee nuissa käyn itse bauhausissa katselemassa vessanpyttyjä..
-Jaaa ensi viikolla sitten olisi hevos ratsastusta ja saunan lämmitystä mökillä..saatan vielä pulahtaa uimaankin jos jäät ei yllätä..
sipu:
sen verran ollut matalaa lentoo .. et taidan jatkaa .. eli olla vain ja löhötä .. jos kuitenkin tuohon takamettään suppiksille .. voi olla et jopa isoon kaupunkiin tuohon naapuripitäjään saatan poiketa myöskin ... tekis niin mieli taas kirppikselle ja Salossa on valtaisa halli josta tekee vaikka mitä löytöjä .. saa nyt nähdä joskos sieltä itseni löytäisin :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta