Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (354/1801) > >>

ihaa:
Ollaanko täällä orgissa turvassa, ilmeisesti ollaan ?

Turvayhtiö G4S:n mukaan sosiaalisesta mediasta on tullut murtovarkaiden uusin vinkkilähde.

– Kansainvälisesti yleistyneen trendin mukaan murtovarkaat saattavat hakea myös Facebookista ja muualta sosiaalisesta mediasta vinkkejä sopivista tyhjillään olevista kohteista. Voi miettiä, kuinka paljon haluaa hehkuttaa lomaa ja pitkiä poissaoloja kotoa.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288574814459.html

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: puumatti - 15.06.2013     kello on 21:06 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Manamansalossa. Vähän kolean kosteat kelit. Hieno alue tämä Metsähallituksen leiri, siisti, varusteltu. Mutta hintansahan hyvällä aina on.
Kelpaisi patikoida jos säät sallisivat.

--- Lainaus päättyy ---

Mananmansalon leirintäalue (sfc-suosittelema) oli kyllä melkoisen suolasen hintainen 36,50€ lasten kanssa.

Nyt olemme SF-länsipohja alueella ja hakkaa 10-0 m.salon paikan. Mukava paikka, lapsille tekemistä tms. mitä nyt käymistäni sfc paikoista voi olettaakkin.

Edellinen yö oli puskassa rovaniemi/ranua välissä, joka on hyvä vaihtoehto myöskin.

Mutta suosittelen Länsipohjaa :)

ediittiä: 3G ei toimi, mutta alueen wlan toimii hyvin.

arska100:
Kouvolassa.. ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.06.2013     kello on 13:03 ---Ollaanko täällä orgissa turvassa, ilmeisesti ollaan ?

Turvayhtiö G4S:n mukaan sosiaalisesta mediasta on tullut murtovarkaiden uusin vinkkilähde.

– Kansainvälisesti yleistyneen trendin mukaan murtovarkaat saattavat hakea myös Facebookista ja muualta sosiaalisesta mediasta vinkkejä sopivista tyhjillään olevista kohteista. Voi miettiä, kuinka paljon haluaa hehkuttaa lomaa ja pitkiä poissaoloja kotoa.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288574814459.html

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole turvassa ne, joiden nimet ja yhteystiedot ovat helposti selvitettävissä.

Rekisterinumeron näyttäminen ja ilmoitus siitä, että nyt lähdetään reissuun, riittää. Edellytyksellä, että ei ole osoitteenluovutus- eikä turvakieltoa.

AnneN:
Osaatko neuvoa osoitteenluovutukse n kiellon? Liian helppo selvittää... ainakin jos kirjoittaa Karavaanarit.fi-sivulle minne menossa.
Jos kertoo menenväns ulkomaille- sama kuin ilmoittaisi talon olevan auki... :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View