Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
ihaa:
Ollaanko täällä orgissa turvassa, ilmeisesti ollaan ?
Turvayhtiö G4S:n mukaan sosiaalisesta mediasta on tullut murtovarkaiden uusin vinkkilähde.
– Kansainvälisesti yleistyneen trendin mukaan murtovarkaat saattavat hakea myös Facebookista ja muualta sosiaalisesta mediasta vinkkejä sopivista tyhjillään olevista kohteista. Voi miettiä, kuinka paljon haluaa hehkuttaa lomaa ja pitkiä poissaoloja kotoa.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288574814459.html
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: puumatti - 15.06.2013 kello on 21:06 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Manamansalossa. Vähän kolean kosteat kelit. Hieno alue tämä Metsähallituksen leiri, siisti, varusteltu. Mutta hintansahan hyvällä aina on.
Kelpaisi patikoida jos säät sallisivat.
--- Lainaus päättyy ---
Mananmansalon leirintäalue (sfc-suosittelema) oli kyllä melkoisen suolasen hintainen 36,50€ lasten kanssa.
Nyt olemme SF-länsipohja alueella ja hakkaa 10-0 m.salon paikan. Mukava paikka, lapsille tekemistä tms. mitä nyt käymistäni sfc paikoista voi olettaakkin.
Edellinen yö oli puskassa rovaniemi/ranua välissä, joka on hyvä vaihtoehto myöskin.
Mutta suosittelen Länsipohjaa :)
ediittiä: 3G ei toimi, mutta alueen wlan toimii hyvin.
arska100:
Kouvolassa.. ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.06.2013 kello on 13:03 ---Ollaanko täällä orgissa turvassa, ilmeisesti ollaan ?
Turvayhtiö G4S:n mukaan sosiaalisesta mediasta on tullut murtovarkaiden uusin vinkkilähde.
– Kansainvälisesti yleistyneen trendin mukaan murtovarkaat saattavat hakea myös Facebookista ja muualta sosiaalisesta mediasta vinkkejä sopivista tyhjillään olevista kohteista. Voi miettiä, kuinka paljon haluaa hehkuttaa lomaa ja pitkiä poissaoloja kotoa.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288574814459.html
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole turvassa ne, joiden nimet ja yhteystiedot ovat helposti selvitettävissä.
Rekisterinumeron näyttäminen ja ilmoitus siitä, että nyt lähdetään reissuun, riittää. Edellytyksellä, että ei ole osoitteenluovutus- eikä turvakieltoa.
AnneN:
Osaatko neuvoa osoitteenluovutukse n kiellon? Liian helppo selvittää... ainakin jos kirjoittaa Karavaanarit.fi-sivulle minne menossa.
Jos kertoo menenväns ulkomaille- sama kuin ilmoittaisi talon olevan auki... :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta