Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 11.06.2013 kello on 12:39 ---No ei haittaa ei mutta kun pitäis löytää tekemistä nuille perheen pienimmille. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Särkänniemi delfinaario ;)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 11.06.2013 kello on 12:47 --- Särkänniemi delfinaario ;)
--- Lainaus päättyy ---
Yksi vaihtoehto mutta keli sen suunnan määrää, sinne minne aurinko paistaa. :D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 11.06.2013 kello on 12:38 --- Onnea näyttelyyn Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos.
Onneva:
Kausipaikalle ja siellä kaiken huilailun ohessa inventoidaan vaunun
kaapit ja pakataan turhat roippeet kotiin ja mietitään mitä kesälomareissulle
pitää kotoa muistaa pakata mukaan.
Ens viikko vielä töitä ja sit lomalle :D
Duster:
Viikonloppuna viel valmistaudutaan lähtöön 20.6. Naantalista ja suuntana on Tanskan Legoland
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta