Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (343/1801) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 11.06.2013     kello on 12:39 ---No ei haittaa ei mutta kun pitäis löytää tekemistä nuille perheen pienimmille.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Särkänniemi delfinaario ;)

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 11.06.2013     kello on 12:47 --- Särkänniemi delfinaario ;)

--- Lainaus päättyy ---
Yksi vaihtoehto mutta keli sen suunnan määrää, sinne minne aurinko paistaa.  :D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 11.06.2013     kello on 12:38 --- Onnea näyttelyyn  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos.

Onneva:
Kausipaikalle ja siellä kaiken huilailun ohessa inventoidaan vaunun
kaapit ja pakataan turhat roippeet kotiin ja mietitään mitä kesälomareissulle
pitää kotoa muistaa pakata mukaan.
Ens viikko vielä töitä ja sit lomalle   :D

Duster:
Viikonloppuna viel valmistaudutaan lähtöön 20.6. Naantalista ja suuntana on Tanskan Legoland

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View