Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.
seppoko:
Huomenna starttaa varsinainen teiden tukko kohti Tromsötä. Ja aikoo käyttää matkaan kolme päivää.
arska100:
Tässä vasta suunnitellaan että mihinkä suuntaan lähetään, kelit ratkaisee aika paljon. Lauantaina startataan. :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 11.06.2013 kello on 12:28 ---Tässä vasta suunnitellaan että mihinkä suuntaan lähetään, kelit ratkaisee aika paljon. Lauantaina startataan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kokkolaan torstaina,Ja unhan sulla arska vesi tiivis kuljin,eikä pikku sade haittaa ;) :D
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.06.2013 kello on 12:27 ---Huomenna starttaa varsinainen teiden tukko kohti Tromsötä. Ja aikoo käyttää matkaan kolme päivää.
--- Lainaus päättyy ---
Onnea näyttelyyn Thumb
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 11.06.2013 kello on 12:36 --- Kokkolaan torstaina,Ja unhan sulla arska vesi tiivis kuljin,eikä pikku sade haittaa ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
No ei haittaa ei mutta kun pitäis löytää tekemistä nuille perheen pienimmille. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta