Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä liikkuu karavaanari viikonloppuna.

<< < (340/1801) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.06.2013     kello on 09:13 ---Nyt olo on kuin kausipaikkalaisella, ei keretty ajaa kuin reilut 60 kilsaa tänne Rauhalahteen kun sää esti alkuperäisen lomasuunnitelman kohti Särkänniemeä, vesisadetta lupasi sinne joten otettiin sitten suunta "kotialueelle" täällä nyt hyvä tarjous, 2 vrk:tta 99 €uroa ja siihen 2 tunnin kylpyläpaketti 4 hengelle. Ollaan käyty suht monessa eri kylpylässä mutta tämä Rauhalahti on ollut ilmeisesti liian lähellä, niin nyt mennään sitten ekan kerran.  ;D

Lasten mielestä tuo järvivesi oli jo kyllä sopivan lämmintä mutta kylpylä on aina kylpylä.

--- Lainaus päättyy ---

Aika kallista - palattiin juuri muutama tunti sitten Ikaallisten kylpylästä; 0€/vrk tai 12€/vrk sähköllä (oli sitten sinkku tai pirttiviljelijä  :P) Thumb

Sadekelihän parasta käyttää siirtymiseen kun ei muutoinkaan voi kuin sisällä möllöttää, ja kelihän muuttuu muutamassa kymmenessä km:ssä kuten eilen; Murolen kanavalla jätelön syöyntiä +30C helteessä - 40 km päässä Parkanossa  ampui >1 cm rakeita ja vettä tuli paljon -> +17C 8)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.06.2013     kello on 20:37 ---Aika kallista - palattiin juuri muutama tunti sitten Ikaallisten kylpylästä; 0€/vrk tai 12€/vrk sähköllä

--- Lainaus päättyy ---

Siis tässähän ollaan varsinaisesti leirintäalueella jossa ollaan vietetty kauniista auringonpaisteesta uimarannalla, yöpyminen maksaa sähköpaikalla 38 € per vrk joten kun lauantai-iltaan asti ollaan eli 2 vrk maksaisi 76 € niin nyt koko perhe saa vielä sen huomisen kylpyläkäynnin sillä 23 lisäeurolla....pelk ästään yhden aikuisen lippu maksaisi 12 euroa...

Ja nyt kun kesällä käydään kolmella eri Top Camping alueella niin saadaan sitten neljäs yöpyminen jossain toisella Top Campingilla ilmaiseksi...  8)

Varsinainen syy siihen että tultiin tänne Rauhalahteen oli se että Tampereelle lupasi aika kovaa sadetta niin jäi Särkänniemen Koiramäki puisto nyt sitten näkemättä tältä viikonlopulta.

Mutta huomenna on hyvä mennä kylpylään, nyt on pikkuhiljaa alkanut satamaan myös täällä savossa, ei sitä sadetta ole täällä nähtykkään lähes kahteen viikkoon.  ;D

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  7.06.2013     kello on 20:23 ---tuleeko rakeita myös ?

--- Lainaus päättyy ---
Eipä näkynyt rakeita, mutta aika paljon vettä.

jamppa508:
Kuusamossa  Thumb tänään pitäis siirtyä Ranualle

retsasung52:
Urjalan taikayössä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View