Tekniikkakeskustelut > Projektit
Ducato Maxi
takapiru:
Kurkittu useankin alle sillä seurauksella että mun Ducato Maxin alusta on erilainen kuin "normiDucaton" ja ihan erilainen kuin ALKOn alusta. Mulla jopa varapyörän viereiset pitkittäispalkit ovat koteloidut. Onkohan mun auto jotenkin erilainen kun moottorikin on normaali 150 kaakkisen sijaan 180 !
Ota kuva auton peräpäästä alhaalta. Laitan kuvan omastani kunhan pääsen sen ääreen.
Oulaa:
Ei kai se auta jos miun auton pelkkeja kuvailee jos sulle se teline tulee.
takapiru:
Erään hitsausfirman "tekijämies" sanoi et jätä auto tuohon jonoon heinäkuuksi, tai otammeko mallia tuosta meirän boxerista? Tehdään sitä milloin keritään! Voisi mennä aika paljon pieleen ja maksaa turhasta.
Unohda koko juttu!
Oulaa:
MInä luulin että alat itse tehdä telinettäsi .
Silloinhan se suunnittelu onnistuu vain siinä paikan päällä ja käyttäen niin suuria ainevahvuuksia että varmalla kestää ja kantaa.
Sillonhan Suomalainen tekee niin vahvan telineen että vaikka auton ajasi siihen niin noukka kohoaa Ducatosta ;D
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: takapiru - 5.07.2018 kello on 10:16 ---Erään hitsausfirman "tekijämies" sanoi et jätä auto tuohon jonoon heinäkuuksi, tai otammeko mallia tuosta meirän boxerista? Tehdään sitä milloin keritään! Voisi mennä aika paljon pieleen ja maksaa turhasta.
Unohda koko juttu!
--- Lainaus päättyy ---
No ei se sen vähempää toisen autosta otetun valokuvan mukaan tehtynä pieleen mene.
Luulisi "tekijämiehen" pystyvän ottamaan tarvittavat mitat että alkuun pääsee ja tarvittaessa toisella käynnillä lisää mittoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta