Tekniikkakeskustelut > Projektit
Ducato Maxi
"Masi":
Tuosta etsit sopivan mekanismin ja eikun tekemään.
https://www.google.de/search?q=hubbett+Mechanismus+f%C3%BCr+wohnmobil&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiJhpzSkNPaAhXEzKQKHV_BCisQsAQILg&biw=1366&bih=588
Ja lisää löytyy kun avaat www.google.de ja sinne hakusanaksi hubbett mechanismus für wohnmobil
Oulaa:
Noita mekanismikuvia olen katsellut ja vinkkejä hakenut miten tekisin mahdollisimman yksinkertaisen käsin nostettavan petin.
Vielä en ole löytänyt tietoa että jos näppäsen tämän alkuperäisen väliseinän yläpalkkin pois että pitääkö se modifioida jotenkin katon myötäiseksi sitten.
En ole löytänyt minkään valmistajan filmiä Juutuupistakaan jossa rakennettaisiin tähän korkeaan koppiin edes yläkaappiakaan :-\
Oulaa:
Tosi helppo homma ottaa tripodinivel irti ja vaihtaa suojakummi ja vaseliinit.
Nää klemmarit on ihan huippua . En minä saa näitä paikalleen millään joten laitan perinteiset tarvikelemmarit.
takapiru:
Kattelepas sitä peräpäätä silla silmällä, jotta
- saisin omaan Maxiini purettavan, ei siis kiinnihitsatun
- runkopalkkeihin ja vetokoukkuun tukeutuvan
- kantavuudeltaan 150 kg
- mp/skoballe telineen
Mielummin ilmassa roikkuvana eikä pyöriin tukeutuvana "miniperäkärrynä"
Kaupallistakin saa kahdella tonnilla, ne ei kiinnosta.
Ideoita?
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: takapiru - 4.07.2018 kello on 21:55 ---Kattelepas sitä peräpäätä silla silmällä, jotta
- saisin omaan Maxiini purettavan, ei siis kiinnihitsatun
- runkopalkkeihin ja vetokoukkuun tukeutuvan
- kantavuudeltaan 150 kg
- mp/skoballe telineen
Mielummin ilmassa roikkuvana eikä pyöriin tukeutuvana "miniperäkärrynä"
Kaupallistakin saa kahdella tonnilla, ne ei kiinnosta.
Ideoita?
--- Lainaus päättyy ---
No pistitpä aika pahan .
Minä en ole tuollasia miettinyt kyllä yhtään mutta jos se itse pitää tehdä niin eiköhän se lähde raakimman jälkeen niistä samoista kiinnityspisteistä missä koukkukin on kiinni ja lisää tukea pitemmälle mihin vain pystyy kiinnittämään.
Minä kävisin konttaamassa myös jonkun matkailuauton alla katsomassa niitä rungon jatkopaloja mitä niissä joissakin on kun takaylitystä on pikkusen enempi kun meidän peltikoppiautoissa on.
Että olisiko ne palkit läheskään samanlaisia eri alustoissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta