Tekniikkakeskustelut > Projektit

Ducato Maxi

<< < (29/49) > >>

Oulaa:
Kyllä automaattilootaa tul ikävä tuolla pyörityksessä  :(

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.09.2017     kello on 14:51 ---Kyllä automaattilootaa tul ikävä tuolla pyörityksessä  :(

--- Lainaus päättyy ---
Juu on se aika ehdoton näin 2017 vuonna jo. Mutta jos automaatin haluaa niin silloin jää fiat Pösö citikka puoli ainakin minulta pois. Se robotti laatikko ei ole oikein mun juttu.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 20.09.2017     kello on 16:51 ---Juu on se aika ehdoton näin 2017 vuonna jo. Mutta jos automaatin haluaa niin silloin jää fiat Pösö citikka puoli ainakin minulta pois. Se robotti laatikko ei ole oikein mun juttu.

--- Lainaus päättyy ---
MInä aikanani kokeilin Mersun robottia ja ihan hyvin se ainakin pelasi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 20.09.2017     kello on 16:51 ---Mutta jos automaatin haluaa niin silloin jää fiat Pösö citikka puoli ainakin minulta pois. Se robotti laatikko ei ole oikein mun juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Onko jotain erityistä mikä tuossa robottivaihteistoss a sitten harmittaa ?

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.09.2017     kello on 18:32 ---Onko jotain erityistä mikä tuossa robottivaihteistoss a sitten harmittaa ?

--- Lainaus päättyy ---
Uutta en ole päässyt testaamaan mutta käytettyjen toiminta on niin ja näin ollut. Varmaan nuokin on kehittyneet sitten 07 vuoden. Mut mersun oikea automaatti kyllä pelaa hienosti Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View