Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Rahan vaihto Norjassa

<< < (5/8) > >>

Tarvasjoki:
Forexilla olen vaihtanut kruunuja ja pareriset palauttanut jos on jäänyt samaan kurssiin ku ostettaessa  Oulussa on ainakin vaihto puoti.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 25.07.2017     kello on 18:24 ---Forexilla olen vaihtanut kruunuja ja pareriset palauttanut jos on jäänyt samaan kurssiin ku ostettaessa  Oulussa on ainakin vaihto puoti.

--- Lainaus päättyy ---
Forexin hyvä puoli on tarjonta, huono puoli on surkea kurssi. Ainakin balkanin valuutoissa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 25.07.2017     kello on 17:50 ---Yhdellä huoltoasemalla kävi erikoinen episodi: Mittarilla luki että voi maksaa kassalle, mutta oli myös korttimaksumahdolli suus. Syötin kortin, naputtelin tunnusluvun, en muista ihan tarkalleen mitä näytöllä luki mutta ei mitään mikä olisi vaikuttanut epänormaalille. Tankkauksen jälkeen painoin kuittinappia, ei tullut, ruudulla luki joitain norjaksi "inte" ja "kvitto" oli mitä ymmärsin. No eisiinä mitään, eihän koto-Suomessakaan aina kuittia saa jos on vaikka paperi loppu. Kirjailin siinä kilometrejä ylös ja aloin Hiivattia pikkuhiljaa hehkuttelemaan, niin lampsii ukko kassalta ja sanoo että tarttis tulla maksamaan. Minä että kyllä se minun kortin luki tuo aparaatti. Antoiko kuittia, kysyttiin. No eihän se antanut. Tililtä vielä äkkiä vilkasin että näkyykö tapahtumissa tai katevarauksessa, ei. Ei siinä auttanut kuin maksaa käteisellä, eikä sitä minusta kyllä tililtä ole mennyt. Ei liene Suomessa mahdollista tällainen - en ainakaan ole koskaan nähnyt/kuullut.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikkea voi sattua...

Kuittia jos automaatti ei anna, niin haen sen kassalta, mikäli on miehitetty asema.
Miksi muuten et maksanut sillä kortilla siellä kassalla, vai halusitko vain päästä seteleistä eroon?

Pertti K:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.07.2017     kello on 21:07 ---halusitko vain päästä seteleistä eroon?

--- Lainaus päättyy ---
Joo

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.07.2017     kello on 17:08 ---Tuommoiseen olen törmännyt viimeksi ehkä 6-7 vuotta sitten Puolan maaseudulla dieseliä ostaessani.

--- Lainaus päättyy ---

Mä törmäsin kahdella Shellillä nyt. Toisella kerralla raaskin ostaa 30l kallista dieseliä. Toisella kerralla 2jåätelöä ja limpparia
 Eri shellin asemat, molemmilla sama ongelma

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View