Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Carado

<< < (3/4) > >>

Alan:
Saattaa olla, että tulee pitkät peräylitykset. Pärjäähän niitten kanssa, kun varoo.

Vaan se on mielihalunsa kullakin, riippuu elämäntilanteesta. Omassa ei harmita juuri muu kuin pieni takatalli - ja osalla vielä on takakeittiöautpja, joissa tavaratila on ihan minimissä.

Minua ei Exsisissä haitannut korkea takapeti, vaan hankalasti koottava "roikkupeti" ja kapeat sisätilat. Vaan Seppo on minuun nähden hoikka ukko.  :)

Moppc:
Kävin myös erästä Exisiä tutkailemassa noin vuosi takaperin. Oli valitettavan huonosti pidetty yksilö mutta kyllä tuosta muutenkin jäi ahdas vaikutelma. Melko ahaalla makasi se nostovuode yläasennossakin.

Paitsi takakatallista kun vertailin takakeittiömalliini . Nyt on keittiön / suihkun alla luukut molemmin puolin ja läpimittainen tila, johon pakattuna ajokiilapari, 2 x 25m johtokelat + 5 metrin liitäntäjohto, 2 x retkituoli, pieni pöytä, suojapeite ja 10 litran vesikannu. Vielä menisi muutakin tarvittaessa mutta huonopolviselle ei niin kiva kun noita romppeita siirtelee.

Alan:
Tavaratila on useimmille tärkeä asia. Nyt tiedän, että takakeittiöautojaki n on sitten erilaisia - tavaratilattoman tunnistaa kuljetusboksista katolla tai takaseinässä. Oma kokemus on sellaisesta, jonka ainoa ulkoinen lokero veti sähköjohdon ja pienen grillin, ei muuta.

Eihän noita takatallejakaan aina ole ollut olemassa, mutta kovasti ovat yleistyneet.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.07.2017     kello on 15:20 ---Tavaratila on useimmille tärkeä asia. Nyt tiedän, että takakeittiöautojaki n on sitten erilaisia - tavaratilattoman tunnistaa kuljetusboksista katolla tai takaseinässä. Oma kokemus on sellaisesta, jonka ainoa ulkoinen lokero veti sähköjohdon ja pienen grillin, ei muuta.

Eihän noita takatallejakaan aina ole ollut olemassa, mutta kovasti ovat yleistyneet.

--- Lainaus päättyy ---
No eihän tunnista minulla on poksi telineessä ihan vaan agrekaatiavarten

Alan:
Yhden kerran olen tuollaisen ratkaisun nähnyt. Ei hirveän yleinen mahda olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View