Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunu vai auto. Vinkkejä

<< < (2/29) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: matkaajapallas - 12.07.2017     kello on 20:16 ---Mitä tulee matkaajaan ni mun mielipide ei oo kaikkein mukavin vedettävä.Mutta eipä mulla ole matkaajasta moitittavaakaan.

--- Lainaus päättyy ---

En ole koskaan vetänyt matkailuvaunua joten en tiedä millainen mikäkin vaunu on vedettävä mutta se lempinimi"Vatkaaja" ei taida olla sitten tuulesta temmattu.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: matkaajapallas - 12.07.2017     kello on 19:48 ---Halu oisi myös reissata muutama päivä esim. Virossa ja Venäjällä lähinnä Viipurissa ni oisiha sinne helpompi matkailuautolla mennä.

--- Lainaus päättyy ---
No eipä tuo Venäjälle menokaan kummosta ole vaunulla mennä, 2kpl:tta tullauslappuja joissa on vaunun tiedot joudut lisää tekemään, eli muutama minuutti menee aikaa enempi Venäjän tullissa.

jip59:
Kai tuo on aika paljon siitä kiinni mitä oma tarve on. Meikäläselle jolla on urheilullisia harrastukuksia harrastavia tenavia niin asuntoauto on ehdoton kampe. Kun kilpailut ovat kaukanakin silloin tällöin niin on mukava ajaa as.auto kilpailupaikan viereen jo edellisenä iltana ettei tarvi ennen "sianpieremää" herätä. Myös ottelujen ja eri lajien  välillä olevat tauot voi viettää paremmin kuin henkilöauton penkillä.

Siis asuntoauto on meidän ehdoton valinta.

-------:
Tuo matkaajan uskoisin rauhoittuvan, kun c-renkaat alle laitetaan.

Pertti K:
Vaihtoehdosta 2 on sen verran kokemusta että viime talven meinasin ajaa '00 Fiat Solifer 544:llä työmatkat. Pari viikkoa kun olin liukastellut, niin meni hermot ja kaivoin harrastenelikon tallista. Retkeilyauto voisi mennä, mutta (etenkin etuvetoinen) matkailuauto saattaa käydä hermoille ympärivuotisena käyttöautona. Ainakin jos sitä koppia tarvii vain silloin tällöin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View