Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Jääkaapin jäähdytys ??
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 12.07.2011 kello on 13:33 ---Meillä on jääkaappi tien puolella, ja toimii ajon aikana ihan buenosti kaasulla. Muistaakseni kerran on sammunut, kun vastaantuleva rekka-auto ajoi kovaa ja läheltä. Ja silloinkin sen osasi paineaallosta jo arvata että nyt sammui.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, enhän minäkään tiedä vaikka kuinka monesti on sammunut kun on autom. sytkä (12VDC).. lähtee kuitenki uudelleen tulille.
Tekee sitä muuten ihan normioloissa, kun olen markiisin varjossa istunut - ~1 sek. tikutus kuuluu toisinaan. Eli yhteistermari ei pelkästään säädä kaasua (tai ei säädä lainkaan) vaan (myös) katkoo 8)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.07.2011 kello on 14:13 ---Joo, enhän minäkään tiedä vaikka kuinka monesti on sammunut kun on autom. sytkä (12VDC).. lähtee kuitenki uudelleen tulille.
Tekee sitä muuten ihan normioloissa, kun olen markiisin varjossa istunut - ~1 sek. tikutus kuuluu toisinaan. Eli yhteistermari ei pelkästään säädä kaasua (tai ei säädä lainkaan) vaan (myös) katkoo 8)
--- Lainaus päättyy ---
Se siitä kaasu määrän säätimestä ;D ;D ;) ;)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.07.2011 kello on 14:13 ---Joo, enhän minäkään tiedä vaikka kuinka monesti on sammunut kun on autom. sytkä (12VDC).. lähtee kuitenki uudelleen tulille.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on puolikarvalakki, tarttee itte sytyttää mutta kipunat tulee paristovoimalla kun nappia painaa ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus päättyy ---
Liekköhän tuo ihan aikuisen oikeasti nuin. Senhän voisi testata niin että pyöräyttää kaasukäytöllä termarin pienelle, niin sammuuko liekki, ja sitten toisin päin. ::)
kimi:
--- Lainaus päättyy ---
Meillä ainakin kaappi sammuttaa liekin kun asetettu lämpö on saavutettu. Jos kaappi kerran osaa valita millä kylmentää niin kyllä sama automatiikka sammuttaa liekin kun ei ole tarvetta jäädyttää
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta