rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Heki 2 kattoikkuna kaasujouset  (Luettu 2264 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:30.12.2017 kello on 17:18
Heki 2 kattoikkuna kaasujouset
« : 7.07.2011 kello on 22:04 »
Joo kaasupumpuilla tuli ikä täyteen.Mistä muualta kuin vaunutoimittajilta vois löytyä, edullisempia.
Olen koittanut haeskella huonolla menestyksellä.syl hal 12mm pit 175mm ohutputki 4mm pit 140mm
yh viestiä voi laittaa .tv Reijo

  • Vieras
  • Vs: Heki 2 kattoikkuna kaasujouset
    « Vastaus #1 : 8.07.2011 kello on 11:08 »
    Joo kaasupumpuilla tuli ikä täyteen.Mistä muualta kuin vaunutoimittajilta vois löytyä, edullisempia.
    Olen koittanut haeskella huonolla menestyksellä.syl hal 12mm pit 175mm ohutputki 4mm pit 140mm
    yh viestiä voi laittaa .tv Reijo
    Käys kysyyn osaset liikkeistä tai vastaavista autotarvikeliikkeis tä.Eiköhän sieltä löydy kun vielä otat vanhan malliksi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:42
    Vs: Heki 2 kattoikkuna kaasujouset
    « Vastaus #2 : 8.07.2011 kello on 11:16 »
    Joo kaasupumpuilla tuli ikä täyteen.Mistä muualta kuin vaunutoimittajilta vois löytyä, edullisempia.
    Olen koittanut haeskella huonolla menestyksellä.syl hal 12mm pit 175mm ohutputki 4mm pit 140mm
    yh viestiä voi laittaa .tv Reijo

    Sisä-Suomessa autotarv.liikkeiden lisäksi traktoritarvikeliik keet, mm. IKH:n jälleenmyyjät kannattaa koluta.
    http://www.ikh.fi/tuotehaku.asp?sua=1&lang=1&reID=1&nav=300400568&q=y

    Mittojen lisäksi voima: __ N (Newton) kannattaa katsoa samaksi - ulkomitat eivät yksin kerro voimaa, joka lukee pumpun kyljessä.

    EDIT; oleelliset mitat ovat; pituus vapaana (L), iskunpituus eli liike-> pituus kokoon puristettuna ja voima (N). Tietty kiinnitystapa (kierre, reikä, pallo ja nivelkulma) oleellisia kuin myös mahtumisen kannalta paksuus, jos ahdas paikka. Päät osassa kierteellä kiinni, jolloin varaosakaasujousen löytyminen on helpompaa..
    « Viimeksi muokattu: 8.07.2011 kello on 11:29 »