Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Väliaikainen kuljetus

<< < (8/9) > >>

"Masi":
Useimmilta koritehtailta saa todistuksen lujuudesta ja se riittää ilman mitään VTT testejä.
Tampereella värkää joku tehdä niitä takseja, iisalmessa ambulansseja. Tämmöiset firmat kirjoittaa todistuksia noin 100 euron hintaan kun näkevät rakenteen ja saavat tiedot mistä materiaalista kiinnitykset on tehty.
Sama homma kuormatilan väliseinillä, n.s. veronkierto kevytkuorma-autot

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 31.05.2017     kello on 09:47 ---Useimmilta koritehtailta saa todistuksen lujuudesta ja se riittää ilman mitään VTT testejä.
Tampereella värkää joku tehdä niitä takseja, iisalmessa ambulansseja. Tämmöiset firmat kirjoittaa todistuksia noin 100 euron hintaan kun näkevät rakenteen ja saavat tiedot mistä materiaalista kiinnitykset on tehty.
Sama homma kuormatilan väliseinillä, n.s. veronkierto kevytkuorma-autot

--- Lainaus päättyy ---
Tuskin mikään yritys ottaa vastuuta toisten tekemisistä turauksista.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 31.05.2017     kello on 10:08 ---Tuskin mikään yritys ottaa vastuuta toisten tekemisistä turauksista.

--- Lainaus päättyy ---
Noin parikymmentä tehty suomeen itse tuoduista Sprintereitä, lisättyn takapenkki vöillä ja tehty uusi väliseinä sivu oven taakse, montako sinä olet saattanut rekisteriin ?
Tietysti jos turalilen tekee, niin kannattaa teettää muilla. Mutta kun opettelet tekemään kunnolla, niin onnistuu.
P.s. Eikä ole mitään rakettitiedettä.

kimi:
Yritin etsiä projektia mihin uudet istuimet ja vyöt on asennettu. Muistan lukeneeni sellaisesta ja pari tapaa toteuttaa taitaa olla olemassa.
Joko uusi hyväksytty istuin kiinnitetään auton alkuperäisille istuinpaikoille tai sitten käytetään metallilevyä joka kiinnitetään rungon kiintopisteisiin ja siihen levyyn istuimet. Itsekin tuota aikoinaan selvittelin kun olin ostamassa vanhaa ambulanssia josta olisin tehnyt retkeilyauton.
Pakuja pikkubusseija tekevä yritys olisi myynyt vanhempaa mallia olevat istuimet kohtuuhintaan ja olisin heiltä myös saanut katsastukseen tarvittavat dokumentit

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 31.05.2017     kello on 10:20 ---Noin parikymmentä tehty suomeen itse tuoduista Sprintereitä, lisättyn takapenkki vöillä ja tehty uusi väliseinä sivu oven taakse, montako sinä olet saattanut rekisteriin ?
Tietysti jos turalilen tekee, niin kannattaa teettää muilla. Mutta kun opettelet tekemään kunnolla, niin onnistuu.
P.s. Eikä ole mitään rakettitiedettä.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt onkin kyse maahantuonneista tai hitsaustaidosta. :laugh: Ottaisitko itse vastuun toisen rakenteluista joka huonosti tehtynä voi aiheuttaa kuoleman?

Kimin tapauksessa yritys vastaa myymästään tuotteesta, joka on normaali käytäntö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View