Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiatin polttoainekulutus (ja vertailun vuoksi muidenkin...)

<< < (16/28) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.05.2017     kello on 20:11 ---Lienee tarkastettu mutta onko kalibroitu? Kun itse ajan navigaattorin näyttämän mukaan, on rasittavaa ajaa auton perässä joka ajaa hieman yli 70 km/h hyväkuntoisella tiellä hyvällä ajokelillä.
Juu, omakin nopeusmittari näyttää 80 km/h.
Auton nopeusmittari ei saa näyttää liian alhaisia lukemia. Korkeampia saa.

--- Lainaus päättyy ---
Taaaas nussitaan pilkkua , maallikkokielellä tuo tarkistettu tarkoittaa samaa kuin pilkunn****n kalibrointi

pouhe:
Aivan uutta tietoa, että mittarin pitää olla kalibroitu, tätä en tiennytkään. Eikö se riitä, että itse tietää todellisen nopeuden? Koivumutkan herra ajelee niin kuin pitääkin, ei pitäisi muilla olla valittamista.

Mautoilija:
Kysymys ja väite ovat eri asioita. Olen itsekin tarkastanut autoni nopeusmittarin näyttämän ja todennut sen näyttävän liikaa todelliseen nähden. Siksi ajan navin näyttämän mukaan.
Mielensäpahoittajat aktivoituneet. ;D
Lisätääs: Navin näyttö on tarkka. 80 km/h alueella cruise on viritetty 83 km/h. Muutaman kerran on kamera välähtänyt. Lappua ei ole tullut kun virkavähennyksen jälkeen nopeus on ollut sallittu. 8)

K.E.V:
KUN nopeusmittari tarkistaa niin SILLOIN TIETÄÄ mahdollisen virhenäyttämän :)
KALIBROINTI teettää varsinkin mekaanisissa aika ison työn, sähköisellä anturilla oleviin helpommin.
Oletko oman mittarisi kalibroinut? Mikäli niin siirsitkö viisaria jolloin kilometrimittari näyttää edelleen väärin vai käytitkö mittaripajalla muutoksessa .

pouhe:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.05.2017     kello on 20:57 ---Kysymys ja väite ovat eri asioita. Olen itsekin tarkastanut autoni nopeusmittarin näyttämän ja todennut sen näyttävän liikaa todelliseen nähden. Siksi ajan navin näyttämän mukaan.
Mielensäpahoittajat aktivoituneet. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitat varmaan mielienpahoittaja aktivoitunut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View