Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiatin polttoainekulutus (ja vertailun vuoksi muidenkin...)

<< < (15/28) > >>

Koivumutkan herra:
Onko tosiaan niin, että jos ajan tarkistetun mittarin mukaan 80-85 km/h autolla, jonka suurin sallittu nopeus on 80 km/h, niin olen teiden tukko ja häirikkö?

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 22.05.2017     kello on 20:03 ---Onko tosiaan niin, että jos ajan tarkistetun mittarin mukaan 80-85 km/h autolla, jonka suurin sallittu nopeus on 80 km/h, niin olen teiden tukko ja häirikkö?

--- Lainaus päättyy ---
Lienee tarkastettu mutta onko kalibroitu? Kun itse ajan navigaattorin näyttämän mukaan, on rasittavaa ajaa auton perässä joka ajaa hieman yli 70 km/h hyväkuntoisella tiellä hyvällä ajokelillä.
Juu, omakin nopeusmittari näyttää 80 km/h.
Auton nopeusmittari ei saa näyttää liian alhaisia lukemia. Korkeampia saa.

Koivumutkan herra:
Mittari on tarkistettu ja näyttää oikein, mutta en saanut vastausta kysymykseeni.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 22.05.2017     kello on 20:24 ---Mittari on tarkistettu ja näyttää oikein, mutta en saanut vastausta kysymykseeni.

--- Lainaus päättyy ---
Et ole teiden tukko...

Nopeamman rajoituksen tiellä toki on hyvä antaa mahdollisuuksien mukaan tietä ohittajille.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 22.05.2017     kello on 20:24 ---Mittari on tarkistettu ja näyttää oikein, mutta en saanut vastausta kysymykseeni.

--- Lainaus päättyy ---
Annat mennä omaan tahtiin, jos jollakin on yhtä kiire kuin minulla, niin kääntää turboruuvia tiukemmalle tai ajelee takana. Ensimmäinen jonossa ei sitä jonoa tee. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View