Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Lisäilmajouset

<< < (2/5) > >>

samrah:
Itse laitoin Ducaton alustaiseen Mad lisäkierrejouset. Itse asensin ja tukevuutta kyllä lisää nekin. Vallilan takomosta saa, toki myös eBaysta.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Jukkapoika:
Teräksiset lisäjouset auttaa myös mutta miinuksena koventavat turhaan jousitusta tyhjänä/ pienellä kuormalla ajettaessa ilmapusseihin verrattuna.

Itse valitsisin ilmapussukat.

Monesti tosin riittää kun vain uusii vanhat kuoleentuneet resorit.

Hutikuti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 30.04.2017     kello on 05:20 ---Teräksiset lisäjouset auttaa myös mutta miinuksena koventavat turhaan jousitusta tyhjänä/ pienellä kuormalla ajettaessa ilmapusseihin verrattuna.

Itse valitsisin ilmapussukat.

Monesti tosin riittää kun vain uusii vanhat kuoleentuneet resorit.

--- Lainaus päättyy ---

Omassa Hymerissä MAD lisäjouset ja olen tyytyväinen noihin. Ei pahasti heilahtele rekan vastaantullessakaan .
Kyllähän asuntoauto taitaa olla "täydellä" kuormalla aina ^-^

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 30.04.2017     kello on 08:42 ---Omassa Hymerissä MAD lisäjouset ja olen tyytyväinen noihin. Ei pahasti heilahtele rekan vastaantullessakaan .
Kyllähän asuntoauto taitaa olla "täydellä" kuormalla aina ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Juu kyllä kuormaa on vähintäänkin sallitut yleensä. Ja iskunvaimentimien kunto on myös erittäin suuressa roolissa tuossa edestakaisessa heilumisessa.
 On / oli oma Ducatokin hupaisan näköinen ennen ilmajousien täyttöä kun 8 kpl +100kg poikia kiipesi kyytiin mp- messuille mennessä.
Vähän kun suhautti ilmaa systeemiin niin jo vain oli taas Tuksun perä ryhdissään. Ja seuraavana päivänä voikin laskea ilmat vähemmäksi kun lähdettiin rouvan kanssa kahdestaan sunnuntaiajelulle.

Taatusti tulee seuraavaankin autoon _ja napista säädettävät_  jollei ole jo valmiina.

juzzi:
Kuulostaa oikein hyvälle, eiköhän nuo ilmapussit alle tule. Kiitos kaikille vastauksista.

Sen verran vielä, että onkohan minkäänlaista kokemusta tai huhupuhetta siitä, että onko nuo ilmapussit miten kestävät?

Markkinoilla näyttäisi olevan muutamaa mallia lisäilmajousia. Al-Kon sarjaa Relluun on suositeltu, vaan lieneekö näissäkään suuria eroja?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View