Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Lisäilmajouset
Jukkapoika:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 30.04.2017 kello on 09:25 ---Kuulostaa oikein hyvälle, eiköhän nuo ilmapussit alle tule. Kiitos kaikille vastauksista.
Sen verran vielä, että onkohan minkäänlaista kokemusta tai huhupuhetta siitä, että onko nuo ilmapussit miten kestävät?
Markkinoilla näyttäisi olevan muutamaa mallia lisäilmajousia. Al-Kon sarjaa Relluun on suositeltu, vaan lieneekö näissäkään suuria eroja?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli kymmenisen vuotta vanhat , 4 vuotta mun käytössä, ei ollut vielä vuotoja. Kyllä ne 150 000km pitää kestää noin hatusta heitettynä.
juzzi:
Tuohan kuulostaa hyvälle, jotenkin vaan näytti niin huterilta nuo pienet pussukat :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jukkapoika - 30.04.2017 kello on 14:04 ---Mulla oli kymmenisen vuotta vanhat , 4 vuotta mun käytössä, ei ollut vielä vuotoja. Kyllä ne 150 000km pitää kestää noin hatusta heitettynä.
--- Lainaus päättyy ---
Aikahan se on joka tappaa.
Meillä oli Viiatissa liki 20 vuotiaat.
Rivon näköiset mutta ilma pysyi.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 29.04.2017 kello on 23:14 ---Kyllä se estää jos painetta on tarpeeksi. Jos omaasi harkitset niin luultavasti iskarivaihto on yksi vaihtoehto.
Lisäys
Muurisella noista ehkä paras tuntemus
http://www.suomenvaunuosa.fi/tuotteet-palvelut/jousitus/
--- Lainaus päättyy ---
Vajaan 1000 km perusteella en nyt heti tarvi lisäjousia tai iskareita, Rimorissa on 3 lehtiset jouset takana. Ihan mielenkiinnosta kysyin miten paljon vaikuttavat.
Rauno:
Tuolta juuri tilasin sprintteriin paketin.
Postikuluja tuli 35€
Muutama vuosi sitten laitoin ducatoon vm2005 vastaavanlaisen paketin ja auto muuttui todella paljon.
Nykyisessä sprintterissä on takatallissa pullokaappi, raikasvesisäiliö ja vararengas. Lisäksi kun laittaa vielä 4 polkupyörää ja tuolit, pöydän ym..niin johan keulii.. 12v kompuralla meinaan taas pärjätä kun ei ilman lisäys ole kuin minutin homma.
http://stores.ebay.de/dpmkfzersatzteile/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta