Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastuskeskustelua
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.04.2018 kello on 10:58 ---Mistä koiranluista ne puhuu? Ekassa huollossa taidettiin vaihtaa toinen kun olin auton ostanut - tai sitten se oli joku muu osa. 9v ja 240t mennyt sen jälkeen ilman vaihtoja.
--- Lainaus päättyy ---
Emmätiijä...st1-baarin juttuja.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.04.2018 kello on 10:58 ---Mistä koiranluista ne puhuu? Ekassa huollossa taidettiin vaihtaa toinen kun olin auton ostanut - tai sitten se oli joku muu osa. 9v ja 240t mennyt sen jälkeen ilman vaihtoja.
--- Lainaus päättyy ---
Tai sitte Biltema tai motonet osista. :-\
Leader dog:
Mites JOKO:lla on ohjauksen/raidetangon kolinat?, minulla kun rattia kääntelee niin raidetanko kolkkaa. Ajaessa se pitää omaa pientä meteliään.
Onko tuo ominaisuus, vai eikö ne osaa / halua saada tuota äänettömäksi.
Leader dog:
Tarkennuksenavielä, hammastanko pitää ääntä, ajaessa ja paikallaan kun rattia kääntelee.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 14.04.2018 kello on 22:22 ---Mites JOKO:lla on ohjauksen/raidetangon kolinat?, minulla kun rattia kääntelee niin raidetanko kolkkaa. Ajaessa se pitää omaa pientä meteliään.
Onko tuo ominaisuus, vai eikö ne osaa / halua saada tuota äänettömäksi.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun sanoit niin saattaa muuten tuollainen pieni kolahdus kuulua. Olen pitänyt normaalina kun minulla on kuiteskin jo yli 300tkm ajettu. Mut samaa kolinaa taitaa pitää puolet vähemmän ajettunakin. Mut suurin kolinaa syy etupäässä oli kallistuksenvakaaja n puslat. Oli niin väljät että vakaaja sielä kolisi. Nyt ajettu 20tkm uusilla ja taas ne on väljät. Kun hain veholta takpäähän samat osat niin silläkohtaa oli tiskillä joku näiden kanssa enempi paininut niin tiesi heti myydä mulle setin vahbistettuja osia. Ja onhan ne HD mallin osat tosiaan ihan erilaiset kun vakiot. Pitää etupäähän myös päivittää. Lienee sama jatkaa vanhan korjaamista kun uudempaan käytettyyn vaihtamalla ei varmaan muutu mikään muu kun korjattavan aihion hinta. Tuntuu olevan ihan samat murheet oli sitten 100 tai 400 ajettu. Saastelaitteet, moottori, kardaani, hammastanko, ruoste. En tiedä kannattaisiko mainita mutta noh en mainitse monesko moottori oli kaverilla w906 316cdi nokalla ;D Minulla vasta kolmas,tai toinen oikeastaan mutta toiseen tehdasuuteen on jo tehty aika kattava remontti. Perusosat oli kunnossa lohko kansi ja nokat mut muuten kaikki liikkuva/kuluva aika pitkälti tuli uutta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta