Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastuskeskustelua
ose:
v 2001 Fiat Marea on erityispäätöksellä vapautettu OBD-mittauksesta. Joka kerta pitää muistaa sanoa kun eivät kassalla osaa lukea. Hinnasta lähtee kymppi pois ;)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 18.02.2012 kello on 13:17 ---v 2001 Fiat Marea on erityispäätöksellä vapautettu OBD-mittauksesta. Joka kerta pitää muistaa sanoa kun eivät kassalla osaa lukea. Hinnasta lähtee kymppi pois ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tyypillistä, nykyään on kyllä tiedot erityispäätöksistä olemassa joka asemalla. Usein komea mappirivistö hallissa. Varmasti nuokin saisi joku nörtti yhdistettyä niin, että rekisterinumeron perusteella autoa koskevat poikkeukset näkyisivät.
JeanS:
Onko tuo obd tarkistus pistokoe tyyppistä?
- Mietin vain, kun useamman kerran olen käynyt katsastuksessa 2001 jälkeen käyttöönotetulla autolla, eikä koskaan ole mitään obd tarkistuksia tehty.
teebasso:
Kyyyllä ! Joka kerta on otettu OBD- testi. Joskus olen ottanut huoltoliikkeessä kuitin. Silloin ei testiä kammarilla ole otettu.
JeanS:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 18.02.2012 kello on 19:12 ---Kyyyllä ! Joka kerta on otettu OBD- testi. Joskus olen ottanut huoltoliikkeessä kuitin. Silloin ei testiä kammarilla ole otettu.
--- Lainaus päättyy ---
Onpas outoa ettei itsellä tuota ole koskaan tehty ::) .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta