Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Sää pääsiäisenä

<< < (5/7) > >>

0yxxy0:
Itellä taannoin yhteen autoon sopivat Bilteman mallia niin hyvin toimi ja helppo laittaa kun ennakoi. Pahimmillaan ajoin jäistä tietä 25km toisin ~40km/h eikä vaunu perässä mitään ongelmaa. Umpihankeen toisen auton työntämistä ei kestänyt kun ketjut alla oleva alkoi hyppyyttään keulaa, tosin paketissa myös muutama vara lenkki ja ketjut taas kunnossa. Välillä olen vain heittänyt matoksi vetävien renkaiden alle ja päässyt pinteestä  :)

Moppc:
Räntäsade ei vielä oikein näy kuin nurmikoilla mutta tämä kuva on Rastilasta pitkäperjantain aatolta 2017.

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.04.2017     kello on 17:49 ---Ei löydy kokoa Biltemasta, pitäisi olla 215/16. Jonain vuonna samaan tarkoitukseen selvitin. Ehkä otan nyt hiekkasäkin varalle.

--- Lainaus päättyy ---

Ostin Motonetistä itse ketjut, samainen rengaskoko.
En tosin vielä ole joutunut käyttämään, mutta on siellä vaunussa varmuudeksi mukana syksyt.

Itse vaihdoin kesärenkaat viime viikon alusta.
Ei pidempiä reissuja tiedossa ja eilen jäisellä tiellä työmatka.
Pitoa oli yllättävän hyvin noillakin, vaikka jalkaisin ei asfaltilla meinannut pysyä pystyssä.
Työmatkat mennään sitten hitaammin aamusella, mikäli todella lyä lunta.

Alan:
Taisivat olla loppu Biltemassa, kun yritin 2-3 vuotta sitten. Hyväjäisiköhän tuo nyt hankkia.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.04.2017     kello on 07:21 ---Taisivat olla loppu Biltemassa, kun yritin 2-3 vuotta sitten. Hyväjäisiköhän tuo nyt hankkia.

--- Lainaus päättyy ---

Sieltä ei löydy kokoja, siksi Motonet.
Ja jos jossain tyrkytetään semmoisia 'automaattisesti kiristyviä' älä koske niihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View