Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Sää pääsiäisenä

<< < (4/7) > >>

eura665:
Täällähän väännetään jo jokaketjussa, ei taida olla asiaa josta ei pystyisi hiukka vääntämään, silleen niinku piruilumielessä. Tämä ei sitten kohdistunut erityisesti erityisille eripuraajille, ihan vaan tuli mieleen.

Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla

T-Cat:
Rimori tuli pihaan "kesärenkailla" eli vanhoilla Savan talvikumeilla mistä on nypitty nastat pois. Huomenna vaihdattamaan nastakumit alle niin voi turvallisemmin mennä perjantaina Lokan suuntaan.

Pena10:
Ei tästä reissuun päästä. Lapsi päivystyksessä, viisaudenhammas poistettiin.  ;D
Täytyy katsoa jos sitten myöhässä lähdetään huomenna.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.04.2017     kello on 17:49 ---Ei löydy kokoa Biltemasta, pitäisi olla 215/16. Jonain vuonna samaan tarkoitukseen selvitin. Ehkä otan nyt hiekkasäkin varalle.

--- Lainaus päättyy ---

Olihan noista tosiaan joskus kovastikin juttua. Mulla on 15 tuumasiin renkaisiin ja myyjä antoi kokeilla renkaan ympärille sopivuutta.. Kevätaikaan kuivalla asvalttipihalla olis varmaan helpompi testata. Ainakin noi mun ketjut oli reilun kokoset.Eli kiristää sai pariin kertaan..Ostin kun oli helpot asentaa. Ja noihin on kyllä aika helppoa lisätä mittaa esim. lisälenkeillä joita saa vaikka Tomannilta tai Puuilostakin.Jos tykkää tuunailla sopivammaksi. Ajattelin ensten että on ihan lelut, vaan kun testasin sitten talvella niin oli ihan hyvät. Näkyy noita 16 tuumasiinkin olevan. Kokeilla varmaan kantsis ennen ostopäätöstä varalta...

Alan:
Pitää harkita. Tähän asti en ole viittinyt hankkia, kun tarvetta olisi kerran tai kaksi talvessa. Vaan voihan se tarve tulla yllättäenkin.

Lumethan tuosta on jo poistettu, ainakin tuolta osalta reitistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View