Kaikki se maksaa jos liikkuu mee millä hyvänsä , junalla onnikalla taksilla kaikissa vero joka menee valtiolle Maksettava ON!
|
Kaikki se maksaa jos liikkuu mee millä hyvänsä , junalla onnikalla taksilla kaikissa vero joka menee valtiolle Maksettava ON!
Kaikki se maksaa jos liikkuu mee millä hyvänsä , junalla onnikalla taksilla kaikissa vero joka menee valtiolle Maksettava ON! Noh niin on ja ei sitä tiettykään ois pakko kotteroakaan pitää mutta täällä maalla se on aikas pakko kun ei kulje bussit, kuin tuolta kilsojen päästä ![]() ja ei tiettykään ole pakko maalla asua mutta minne sitä ihminen kotoaan lähtis ![]() jotta maksetaan vaan ja jännitetään , joskos se on..ens vuonna 200 e tämä vuotunen vero ![]() Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päiväNuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin. Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päiväJos tarkkoja ollaan, niin Trafi perii veroa vähintää 10€ (siis minimi maksu), oli sun autos liikennekäytössä 1-4 (4.583) pv. Tokihan vakuutus menee tarkalleen päivien mukaan, mutta veroistahan tässä ketjussa oli kyse ![]() Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin.Trafi ei keksi mitään. Demokraattisesti valittu eduskunta on maksut määrännyt. Höpöauto kannattaa pitää 5 vrk käytössä niin saa 10 täyteen niin et maksa ylimääräistä valtiolle niin oon tehny jos on esim vain viikonloppu matka , muuten ajelen kauppa kasilla kun käyn asioilla.
Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.
Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin. Kenkävero. Se on Mikkelissä. Ja maksanee veroa, tosin ei trafilleMissähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla. Taitaa tulla ainakin omistajan vaihdoksissa, jos pois liikennekäytöstä ennenstään
Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päivä Ja vakuutuksista lisää. Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.Siellä laskulla seisoo, että "Veroa maksuunpannaan vähintään 10 euroa" - takapuolella seisoo. Jos kokeilet katkaista 3. päivästä, niin etkö hän kympin laskuu saa.. Liikennekäytöstä tulee lasku (ikäänkuin liikennekäyttö jatkuisi hamaan tappiinsa, toki sen eräisenä kun olet sopinut) ja uusilasku lähtee lähtee kun otat pois liikenteestä, eikö? Jokainen liikennekäytöjakso aloittaa uuden verokauden. Ei auta onko sisässä palautuksia, veloitus on kymppi minimissää.. Minä en vois seisottaa Citigoa päivääkään
kun se on, joka päivä käytössä mutta, kun oli as.auto niin se joutui seisontaan muistelen vain, että kyllä siihenkin tuli kuluja ainakin silloin, kun otti käytöön ...oliskos ollut 10 e ? Se on 10 jos otat käyttöön ja vaikka saman tien pois
|