rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Trafin maksut  (Luettu 11784 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Trafin maksut
« Vastaus #15 : 8.04.2017 kello on 12:04 »
Ei näitä kananta vakavasti ottaa  ;D
jot ei ainakaan minua haittaa, jos laittaa vakuutusmaksutikin  ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
« Vastaus #16 : 8.04.2017 kello on 12:45 »
Kaikki se maksaa jos liikkuu mee millä hyvänsä , junalla onnikalla taksilla kaikissa vero joka menee valtiolle Maksettava ON!

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #17 : 8.04.2017 kello on 13:50 »
Kaikki se maksaa jos liikkuu mee millä hyvänsä , junalla onnikalla taksilla kaikissa vero joka menee valtiolle Maksettava ON!

Noh niin on
ja ei sitä tiettykään ois pakko kotteroakaan pitää
mutta täällä maalla se on aikas pakko
kun ei kulje bussit, kuin tuolta kilsojen päästä  >:(
ja ei tiettykään ole pakko maalla asua
mutta minne sitä ihminen kotoaan lähtis  :-\
jotta maksetaan vaan
ja jännitetään , joskos se on..ens vuonna 200 e tämä vuotunen vero  :o

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
« Vastaus #18 : 8.04.2017 kello on 13:51 »
Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päivä  >:D

Eli jos auto seisoo pihassa yli 3vrk käyttämättä niin kannattas ottaa pois liikenteestä (6e liikenteestä poisto)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #19 : 8.04.2017 kello on 13:55 »
Henkilöautoista en muista mutta asuntoautosta tuli eilen lasku, ni näkkyy lukevan, että perusveron osuus 1,732e/päivä ja käyttövoimaveron osuus 0,45e/päivä eli yht. Rapeat 2,182e/ päivä  >:D
Eli jos auto seisoo pihassa yli 3vrk käyttämättä niin kannattas ottaa pois liikenteestä (6e liikenteestä poisto)

Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin. 

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:06
« Vastaus #20 : 8.04.2017 kello on 14:05 »

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Jos tarkkoja ollaan, niin Trafi perii veroa vähintää 10€ (siis minimi maksu), oli sun autos liikennekäytössä 1-4 (4.583) pv. Tokihan vakuutus menee tarkalleen päivien mukaan, mutta veroistahan tässä ketjussa oli kyse  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #21 : 8.04.2017 kello on 14:08 »
Nuin olen tehnytki. Millonkahan Trafi huomaa, että Suomessa on Kenkävero. Kohta varmaan tulee kenkäverokin.
Trafi ei keksi mitään. Demokraattisesti valittu eduskunta on maksut määrännyt.

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #22 : 8.04.2017 kello on 14:15 »
Höpöauto kannattaa pitää 5 vrk käytössä niin saa 10 täyteen niin et maksa ylimääräistä valtiolle niin oon tehny jos on esim vain viikonloppu matka , muuten ajelen kauppa kasilla kun käyn asioilla.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:47
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #23 : 8.04.2017 kello on 14:36 »
Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni  mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #24 : 8.04.2017 kello on 14:40 »

Kenkävero. Se on Mikkelissä.  :D  Ja maksanee veroa, tosin ei trafille

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:44
« Vastaus #25 : 8.04.2017 kello on 14:42 »
Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.

Taitaa tulla ainakin omistajan vaihdoksissa, jos pois liikennekäytöstä ennenstään

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #26 : 8.04.2017 kello on 14:44 »

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Ja vakuutuksista lisää.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:06
« Vastaus #27 : 8.04.2017 kello on 16:36 »
Missähän tuo trafin minimimaksu 10€ näkyy? Muistaakseni  mulle on aina tullut lasku, jossa on vuosi eteenpäin vähennettynä jo siltä ajalta maksetuilla maksuilla.
Siellä laskulla seisoo, että "Veroa maksuunpannaan vähintään 10 euroa" - takapuolella seisoo. Jos kokeilet katkaista 3. päivästä, niin etkö hän kympin laskuu saa..

Liikennekäytöstä tulee lasku (ikäänkuin liikennekäyttö jatkuisi hamaan tappiinsa, toki sen eräisenä kun olet sopinut) ja uusilasku lähtee lähtee kun otat pois liikenteestä, eikö?
Jokainen liikennekäytöjakso aloittaa uuden verokauden. Ei auta onko sisässä palautuksia, veloitus on kymppi minimissää..

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #28 : 8.04.2017 kello on 16:37 »
Minä en vois seisottaa Citigoa päivääkään
kun se on, joka päivä käytössä

mutta, kun oli as.auto niin se joutui  seisontaan
muistelen vain, että kyllä siihenkin tuli kuluja
ainakin silloin, kun otti käytöön ...oliskos ollut 10 e ?

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #29 : 8.04.2017 kello on 16:40 »
Se on 10 jos otat käyttöön ja vaikka saman tien pois