rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: OBH Nordica vedenkeitin  (Luettu 4094 kertaa)

  • Vieras
  • OBH Nordica vedenkeitin
    « : 3.07.2011 kello on 17:39 »
    Tuon kahvihampaan kolotessa myös reissussa ollaan alueilla kahvit keitelty tietenkin normi moccamasterilla mutta sitten puskassa tuon invertterin tehot ei siihen riitä jolloin vesi on keitetty liedellä ja siitä sitten liruteltu kahvit termariin.
    Laiskuudesta johtuen tuokin alkaa tuntumaan turhan työläältä jonka vuoksi olen alkanut etsimään sopivan pientä vedenkeitintä sekä ulkomitoiltaan että tehotarpeeltaan.

    OBH nordican sivuilta sellainen sitten löytyi, joka keittää puoli litraa vettä vajaassa neljässä minuutissa ja sähkönkulutus olikin luvatun 1000 Watin sijaan 930 Wattia joten autossa oleva kilowatin invertterikin riittää ja kyllä se veden nimensä mukaisesti keitti. ;D

    Tuossa tarkemmin tietoja keittimestä. ----> http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=460&ProductID=1864

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #1 : 3.07.2011 kello on 20:17 »
    Tuon kahvihampaan kolotessa myös reissussa ollaan alueilla kahvit keitelty tietenkin normi moccamasterilla mutta sitten puskassa tuon invertterin tehot ei siihen riitä jolloin vesi on keitetty liedellä ja siitä sitten liruteltu kahvit termariin.
    Laiskuudesta johtuen tuokin alkaa tuntumaan turhan työläältä jonka vuoksi olen alkanut etsimään sopivan pientä vedenkeitintä sekä ulkomitoiltaan että tehotarpeeltaan.

    OBH nordican sivuilta sellainen sitten löytyi, joka keittää puoli litraa vettä vajaassa neljässä minuutissa ja sähkönkulutus olikin luvatun 1000 Watin sijaan 930 Wattia joten autossa oleva kilowatin invertterikin riittää ja kyllä se veden nimensä mukaisesti keitti. ;D

    Tuossa tarkemmin tietoja keittimestä. ----> http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=460&ProductID=1864
    OBH nordican parempi versio kahffen keittoon ja teho on vaan 800W... ja tekkee hyvät kaffet

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #2 : 3.07.2011 kello on 21:48 »
    Minulla on 1900W:n invertteri ja vedenkeitin Motonetista: 42-1245  Wilfa Steel 1,0L  29.90€  1500W. Hyvä peli. Veden keitin siksi, kun olen laiska tiskaamaan. :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #3 : 3.07.2011 kello on 22:04 »
    Minulla on 1900W:n invertteri ja vedenkeitin Motonetista: 42-1245  Wilfa Steel 1,0L  29.90€  1500W. Hyvä peli. Veden keitin siksi, kun olen laiska tiskaamaan. :D

    ei kyll auennu mulle toi tiskaus juttu samalla laill joutuu nakkaan porot roskiin ja pannun huuhtaseen pikku vesi tilkall ku muutenni kaffeen keittäis....

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:15
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #4 : 3.07.2011 kello on 22:12 »
    ei kyll auennu mulle toi tiskaus juttu samalla laill joutuu nakkaan porot roskiin ja pannun huuhtaseen pikku vesi tilkall ku muutenni kaffeen keittäis....
    Olisiko kyseessä pikakahvi, itse suosin sitä matkoilla.

  • Vieras
  • Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #5 : 3.07.2011 kello on 22:20 »
    Nin tuo koko oli siinä mielessä määräävänä tekijänä keittimen valinnassa että se oli tähän mennessä ainoa näkemäni joka sopi lieden takana olevaan kulmaukseen myös silloin kun lasikansi on avoinna, siinäkin tuo laiskuus iskee päälle. :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #6 : 4.07.2011 kello on 00:46 »
    Meikä on soveltanut kahvimakuun jo vuosia Nescafen pikakahvia. On nopeaa ja yksinkertaista valmistaa. Emäntä kun ei juo kahvia laisin niin mun ei oo järkevää yhtä kupillista kahvia keittää. Oltiin kotona tai reissussa niin veden kuumennus riittää. Siitä saa värkit emännän kaakaohon ja mun kahviin tapahtui se sitten kaasuliedelllä tai sähköliittymän päässä vedenkeittimellä. Vedenkeitin reissussa on todella kova sana. Varsinkin kesäaikaan ei sisätilat lämpene turhaan kun ei tarvi "avotulella" vettä lämmittää.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #7 : 4.07.2011 kello on 08:50 »
    ei kyll auennu mulle toi tiskaus juttu samalla laill joutuu nakkaan porot roskiin ja pannun huuhtaseen pikku vesi tilkall ku muutenni kaffeen keittäis....

    Veden keitin päälle, suodatin suppilo kuppiin, siihen paperisuodatin ja pöönit. Suodatus kuppiin, sakat kippaan roskikseen ja huuhtaisu suppilolle. Se siinä.  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: OBH Nordica vedenkeitin
    « Vastaus #8 : 4.07.2011 kello on 10:13 »
    Veden keitin päälle, suodatin suppilo kuppiin, siihen paperisuodatin ja pöönit. Suodatus kuppiin, sakat kippaan roskikseen ja huuhtaisu suppilolle. Se siinä.  :D
    Eli sama homma ton perkulaattorin kans va ilman suodatin pussii ja saakaataa valmiin kaffen suoraan kuppiin...ei siin oo sen enempää tiskaamista....