Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
5 henkilön integroitu tai puoli integroitu?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 31.03.2017 kello on 22:55 ---Tuossa on Rapido puoli-integroitu. Kyllä mahtuu nukkumaan. Hubbed yläpeti.
https://www.nettikaravaani.com/rapido/scandinavian-exclusive-650-ff/1470737
--- Lainaus päättyy ---
Jos tajusin kuvat oikein ovi jää sängyn taakse ja aikamoinen loukku jos pitäisi kiireellä, tai muuten vaan kulkea ulos/sisälle.
Minusta aivan järjetön pohja ja epäkäytännöllinen. Nukkumaan mahtuu ja vessaankin pääsee, jääkaapillakin voi käydä mutta ei todellakaan minun mieleen
Alan:
Saarekevuode varmaan ok mukavuudenhaluisill e, lähinnä vanhemmalle väelle, jotka asuu enemmän kuin liikkuu. Siihen ei tarvi yhdistää roikkupetiä ja muita tilapäispetiratkais uja. Jos tarvii paljon makuupaikkoja niin parisänky taakse poikittain (ja mun mielestä eteen alkovi ja ruokailuryhmää vastapäätä sohva).
Muistan itse, että kierrettyäni 2002 koko Euroopan alkovimalliselle 1.9 TDI:llä vannoin, että oma auto on sitten puoli-integroitu. Olin väärässä, tehoa oli vain liian vähän. Jos priorisoi jostain syystä aerodynaamisuuden erittäin korkealle, voi roikkupetipuoli-integroitu olla ratkaisu, mutta sen myötä mun mielestä menettää liikaa toiminnallisuutta, kuten Kimi selvitti. Integroituja kannattaa harkita.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 31.03.2017 kello on 22:30 ---Oletko tosissasi? Minulla ei kyllä tulisi mieleenkään viritellä retkijakkaroita auton/vaunun sisälle jotta pääsee kahvin juontiin eikä muuhunkaan käyttöön. Kulkineen sisätilat pitää olla mitoitettu siten että maksimi hlö määrälläkin kaikki toimii ilman erityisiä virityksiä minun mielestä. Toki meillä on vain 2 aikuista ja 1 teini + iso koira.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy ymmärtää, jos kotonakin on niin. ;)
Alan:
Taisi taas lähteä vähän asiasta? Jos sinun periaatteesi on, että autossa ja kotona on samat systeemi, ei sen tarvi koskea kaikkia. Mulla ainakaan ei olisi edes mahdollista moinen.
Itekään en jakkaroiden kanssa autossa puljaa, mutta tärkeämpi syy on ettei sellainen mahdu järkevästi mihinkään. Ei ole kyllä tarpeenkaan.
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.03.2017 kello on 23:12 ---Jos tajusin kuvat oikein ovi jää sängyn taakse ja aikamoinen loukku jos pitäisi kiireellä, tai muuten vaan kulkea ulos/sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
Kaverilla on puoli-integroitu, jossa sängyn alas laskun jälkeen ruokailuryhmää ei voi käyttää ja ulos menokin on hankalaa. Itse purkaisin ainakin ne kaapit pois, jotka on kiinni sängyn pohjassa.
Puoli-integroiduissa on etuna etusängyssä, että sen voi pienellä rakentelulla muuttaa niin että sänkyä voi tarvittaessa laskea vain sen verran kuin tarvii.
Omassa integroidussa etusänkyä ei voi jättää ylemmäksi tai pitäisi ajaa kulkine ylämäkeen parkkiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta