Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 24.12.2013 kello on 01:15 ---Rohkenen laittaa tähän ammattilaisen terveiset espanjasta, Vaunuerakko siellä elelee paksusti taitaa olla neljäs vuosi jo.
--- Lainaus päättyy ---
Mukava kuulla. Kerro erakolle, että palstalla moni kuulisi mieluusti kuulumisiaan ja toivottaisi tervetulleeksi takaisin. :)
Yrjö:
Parempaa uuttavuotta " teebasso":lle, nuo hoidothan on vaativia, tässä lähipiirin tietoihin viitataten. Nuorin on vasta vähän päälle kolmenkymmenen, hän on voitolla taudista. Seuraava alle viidenkymmenen, hänelle toissa keväänä annettiin muutama kuukausi elinaikaa. Ihan kiusalla hän elää ja ja voi hyvin. :D
Tuon vaunuerakon juttuja oon tosiaankin kaivannut---kerro " Gaphir" terkkuja. ;D
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 24.12.2013 kello on 14:52 ---Hyvän Joulun toivotukset myös täältä "pusikosta" ! Vietämmme 18 lapsen, lastenlapsien, vävyjen,miniöitten kanssa yhteistä Joulua täällä(ei nyt vaunussa) mutta läheisessä maatalossa. Uusivuosi nyt tuopi toivottavasti lyhyen katkon tähän asumismuotoon kun sairastuin pahanlaatuiseen syöpään. Toiveita kyllä lääkärin mukaan on paranemiseen. Uudenvuoden aatonaattona alkaa kemosädehoidot viideksiviikoksi ja myöhemmin leikataan. Kevättä ja kesää tavallista kiihkeämmin odotellaan. Kaupunkiin täytyneepi lähteä hoitojen ajaksi kun jokapäivä tykitetään.
No, nyt kinkun ja laatikoitten pariin ja joulusaunaan. Iloiset Terveiset Kaikille !!
:)
--- Lainaus päättyy ---
Sillai teebasso joskus jokaiselle käy. Hyväksymisestä se tsemppi alkaa, ja toivottavasti kestää mahottomilta tuntuvilta fiiliksiltä huolimatta. Kaikki eivät onnistu vaikka kuinka tahtoa löytyisi.
Tsemppaamalla sen minkä voi, tietää saavuttaneensa sen minkä parhaansa on yrittänyt. Jokainen meistä joutuu sen viimeisen haasteen kohtaamaan, vääjäämättömän edessä toivottavasti elämäänsä tyytyväisenä-
Elämä on aina hyvin eletty, jos sen lopputuloksesta huolimatta itse hyväksyy.
Kaikkien meidän kannustus saattaa lohduttaa, sydämestä toivon, että voitat sairautesi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 24.12.2013 kello on 14:52 ---. Uusivuosi nyt tuopi toivottavasti lyhyen katkon tähän asumismuotoon kun sairastuin pahanlaatuiseen syöpään. Toiveita kyllä lääkärin mukaan on paranemiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Se on tuo tauti vähän niinkuin influessa, yleensä siitä paranee. Thumb
Vaunuerakko:
Holaa joka lausutaneen olaa ja tarkoittaa sitten jotain moi! ;D
Ja kiitos todella mukavasta vastaanotosta jonka olen vanhoilta tutuiltani täällä jo saanut: KIITOS!
Tosiaankin, muutama tovi aikaa on kulunut siitä, kun olen täällä tsaiteilla ollut. Ja en käy koko elämääni nyt tähän purkamaan, koska tästä tulisi aikas pitkä stoori. Voisinpa sanoa, että vaikka kirjan kirjoittaisin :)
Mutta jos sinulle passaa, niin puran tätä erakko (ei evakko) matkaani, sillee hieman pätkittäin?
Koska ei kukaan jaksa lukea (en edes minä) kauhian pitkiä stooreja yhteen putkeen.
Miksi sitten olen juuri Espanjassa?
Täällä on minun vaan niin hyvä olla!
Tässä olisi jo kaikki yhteen sanaan kätkettynä, mutta avaan hieman.
Täällä on ensiksi, erittäin hyvä ilmasto. Lämmintä aurinkoista, mahtavat maisemat, vuoret, meri jne jne,,,,,,
Ja kontrasti sinne pohjolaan, -ilman vertaamista- täällä on todella riittävän suuri.
Täällä on kaikkia sitä mitä minä elämässäni (vaikkapa niinä neljänä erakko vuotena metsässä) olen aiemmin vain 'haikaillut'.
Jokaiselle päivälle riittää touhuamista. Ja tällaisena (ei miljonäärinä) taviksena, Espanjan elinkustannukset ovat aikas kohtuulliset, verrattuna vaikkapa suomeen. Ei toki ilmaista, mutta siedettävät :)
Tämä nyt näin lyhykäisesti ilmaistuna.
Siksi uskaltanenkin rohkaista sinua, joka et juuri nyt ole kovin tyytyväinen elämiseesi. JA tahtoisit kokea karavaanarin elämää ihan oikeesti ja ympärivuotisesti jossain muualla maankamaralla.
Espanja on vain yksi maa muiden joukossa, mutta minulle mieluinen PARAS ja siksi olen tässä ja nyt.
Toivottavasti sait tuosta edellä kirjoittamastani edes jotain?
Et suolaa haavoihin, vaan miettimisen aihetta tälle päivälle ja sillee simppelin siististi! ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta