Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
Onneva:
Hei Vaunuerakko!
Mukavaa lukea tyytyväisen vaanarin kuulumisia :)
Tervetuloa takaisin palstoille minunkin puolesta,
älä ihan näin pitkää väliä pidä seuraaviin terveisiisi :D
sipu:
Teebassolle toivon paranemisia nopeita Thumb
helpolla et pääse
mutta ajan kanssa sekin jää taka-alalle
vaikka ei mielestä ikinä :'(
Vaunuerakolle lysatikkäitä oleskeluja
sinne etelän lämpöön Thumb
itse kuulun näihin kotomaan turvenuijiin
enkä kaipaile etelään
mutta pohjoseen
tuonne meitin lappiin
kyllä mieli halajaa useinkin :)
ei ainakaan vielä siinä määrin
että sinne muuttaisin kokonaan
vaan hiukkasen piipahtamaan vain
kun olen niin onnellin just tässä
missä nyt olelen eli omassa kodissani
ja asuinsijoillani
kumpa vaan pystyis täällä pitkään asumaan Thumb
teebasso:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.12.2013 kello on 10:18 ---Teebassolle toivon paranemisia nopeita Thumb
helpolla et pääse
vaikka ei mielestä ikinä
Kiitokset kannustuksesta ! Rankkaahan tuo tulee olemaan. Kokemusta on kun omaishoitajan ominaisuudessa hoitelin vaimoani useita vuosia hänen kamppaillessaan syövän ja muidenkin sairauksien kanssa. Johon hän myös menehtyi.
Eipä tässä kirvestä vielä kaivoon ole heitetty. Vaikka isäni kuoli samaan syöpään. Vielä sitä reissua heitetään kunhan toivutaan :). Positiivinen pitää olla! Maailmahan on puolillaan "syöpäläisiä". Osa paranee osa ei.
--- Lainaus päättyy ---
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 27.12.2013 kello on 12:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 27.12.2013 kello on 10:18 ---Teebassolle toivon paranemisia nopeita Thumb
helpolla et pääse
vaikka ei mielestä ikinä
Kiitokset kannustuksesta ! Rankkaahan tuo tulee olemaan. Kokemusta on kun omaishoitajan ominaisuudessa hoitelin vaimoani useita vuosia hänen kamppaillessaan syövän ja muidenkin sairauksien kanssa. Johon hän myös menehtyi.
Eipä tässä kirvestä vielä kaivoon ole heitetty. Vaikka isäni kuoli samaan syöpään. Vielä sitä reissua heitetään kunhan toivutaan :). Positiivinen pitää olla! Maailmahan on puolillaan "syöpäläisiä". Osa paranee osa ei.
--- Lainaus päättyy ---
Asenne kohillaan. Itse kun juuri muuta voikaan tehdä, kun pitää lippua ylhäällä. On niin vahvasti muiden käsissä, ja suomessahan on todella hyvissä käsissä.
Jos mitään talkkari apuja tarvit tonteilla, niin ilmoittele. Täällähän sitä ollaan vähän samoilla nurkilla.
--- Lainaus päättyy ---
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Vaunuerakko - 27.12.2013 kello on 08:40 ---Holaa joka lausutaneen olaa ja tarkoittaa sitten jotain moi! ;D
Ja kiitos todella mukavasta vastaanotosta jonka olen vanhoilta tutuiltani täällä jo saanut: KIITOS!
Tosiaankin, muutama tovi aikaa on kulunut siitä, kun olen täällä tsaiteilla ollut. Ja en käy koko elämääni nyt tähän purkamaan, koska tästä tulisi aikas pitkä stoori. Voisinpa sanoa, että vaikka kirjan kirjoittaisin :)
Mutta jos sinulle passaa, niin puran tätä erakko (ei evakko) matkaani, sillee hieman pätkittäin?
Koska ei kukaan jaksa lukea (en edes minä) kauhian pitkiä stooreja yhteen putkeen.
Miksi sitten olen juuri Espanjassa?
Täällä on minun vaan niin hyvä olla!
Tässä olisi jo kaikki yhteen sanaan kätkettynä, mutta avaan hieman.
Täällä on ensiksi, erittäin hyvä ilmasto. Lämmintä aurinkoista, mahtavat maisemat, vuoret, meri jne jne,,,,,,
Ja kontrasti sinne pohjolaan, -ilman vertaamista- täällä on todella riittävän suuri.
Täällä on kaikkia sitä mitä minä elämässäni (vaikkapa niinä neljänä erakko vuotena metsässä) olen aiemmin vain 'haikaillut'.
Jokaiselle päivälle riittää touhuamista. Ja tällaisena (ei miljonäärinä) taviksena, Espanjan elinkustannukset ovat aikas kohtuulliset, verrattuna vaikkapa suomeen. Ei toki ilmaista, mutta siedettävät :)
Tämä nyt näin lyhykäisesti ilmaistuna.
Siksi uskaltanenkin rohkaista sinua, joka et juuri nyt ole kovin tyytyväinen elämiseesi. JA tahtoisit kokea karavaanarin elämää ihan oikeesti ja ympärivuotisesti jossain muualla maankamaralla.
Espanja on vain yksi maa muiden joukossa, mutta minulle mieluinen PARAS ja siksi olen tässä ja nyt.
Toivottavasti sait tuosta edellä kirjoittamastani edes jotain?
Et suolaa haavoihin, vaan miettimisen aihetta tälle päivälle ja sillee simppelin siististi! ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tätä vaunuerakon positiivisuutta onkin kyl kaivattu.
Mites käytännössä, löysitkö hienon kausipaikan vai kierteletkö eri puolilla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta