Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
Duster:
Haaveissa mullakin, siis autossa asuminen (olen ½-vuotta paketti-autossa asunu vuostuhannen alkupuolella) nyt kun oikein matkailuauto vois paremmin sujua tuo autossa asuminenkin vaikka koko vuos tai pitempäänkin. Vähäiset romuni vois laittaa vaik varastohotelliin... ..
matson1:
millainen lämmitys sinulla duster tuossa autossa on ja ootko ollu siinä kovilla pakkasilla eli tiedätkö miten sillä tarkenee kovilla -30.... pakkasilla.
Duster:
Mulla on Truman puhallus.....kyllä siinä viime joulukuun pakkasilla tarkeni napapiirillä ihan hyvin. Pesulla vaan on käytävä uimahallissa
pekauppi:
Kyllähän tuo mielessä on usein käynyt. Kesällä ehkä enemmänkin, talvella voisi olla haasteita enemmän nykyisen kaluston kanssa.
Truman kanssa pärjää kyllä yli -30C kelissäkin mutta alkaa menemään pullo / 2 vrk tahtiin kaasua joka aavistuksen verran tulee kalliiksi. Tuossa europpalaisessa halpavaunussa on myös ongelmana kondensiovesi jota tulee joka paikkaan sen verran paljon että jos ei pyyhi jatkuvasti tulee homeläikkiä...
Mutta katsotaan...
teebasso:
Tuohon talvikauden aikaan peseytyminen onkin aika performanssi kun yrittää pienessä soikossa peseytyä. Silloin kun ei tule saunaa lämmittäneeksi. Kesällä kaikki on toisin kun järvi on vieressä.
Myös tavaroiden kanssa saattaa tulla ahtautta jos turhaa rojua haalii.Itse lahjoitin lähes kaikki kotiomaisuuteni lapsienlapsille kun ovat perustamassa perheitä. Loppujenlopuksi ihminen tarvitsee aika vähän tavaroita elääkseen hyvin. Tännekkin meinaa hilautua kaikenlaista tarviketta ja se vaikeuttaa reissuun lähtemistä. Täytyy vain miettiä onko joku hankinta tarpeellinen ja pysyä lujana.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta